Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fick det här mailet i dag hur provsigt som helst he he.

Bдste kund,

E-postavisering

Vi beklagar att meddela er att vi inte kan verifiera ditt konto identitet.

Fцr att skydda sдkerheten fцr ditt konto.

Vi har avslutat din webbmailkonto session.

Fцr att lцsa denna situation.

Vi ber dig att klicka pе den sдkra lдnken nedan fцr att bekrдfta eventuella slutsatser.

Postad
Äh, sluta fega! Tänk om du genom att klicka på länken vinner ett fint pris, t.ex. en miljon euro!! gogogo

Har vunnit drygt 20m euro på diverse lotterier, så kan verkligen rekomendera att klicka. Den enda haken är dock att jag själv inte kan minnas att jag någonsin spelat på lotto och det som är ännu mer skumt är att trots detta har de lyckats få tag på min mail. Har bara några få betalningar kvar för att skapa div. valutakonton, sen är det slut med grindandet för min del! 8-)

Gl!

Postad
Ummm varför postar du dina spammails här? Verkligen jätteintressant. Vill ni se mina också?

Det var ju lite småkul översättning och sen är det väl alltid bra att påminna folk om att inte klicka på vad som helst. Men du har rätt i att tråden hör hemma under OT, inte Poker-OT.

Har nu flyttat tråden.

Postad
Det var ju lite småkul översättning och sen är det väl alltid bra att påminna folk om att inte klicka på vad som helst. Men du har rätt i att tråden hör hemma under OT, inte Poker-OT.

Har nu flyttat tråden.

Såg inte det kollade bra på att det var OT, men tack för hjälpen.

Postad
Ummm varför postar du dina spammails här? Verkligen jätteintressant. Vill ni se mina också?

Ja du jag har nog tusentals oxå men jag tyckte att detta var så jä... klantigt utöver det vanliga så därför.