el_kryddo Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Skapade en liga på Aftonbladets Drömelvan: "Pokerforum - helt micro, bara ära". Alla som känner för det kan ju joina där, vore kul om vi vart ett gäng som mäter fotbollskunskaperna! Givetvis kan folk slå vad om pengar men tänkte att gruppen som sådan kör playmoney, men desto mer ära i potten. Man kan ha samma lag i flera ligor, så ni som redan är reggade i en kan gå med här också. Jag tog in båda mina lag i ligan men om folk har synpunkter så kan vi köra ett lag/pers. Mina lag har lite skumma namn I know, får skylla på väldigt lokala slangord. När du anmält ett lag till ligan så får du gärna pm:a eller skriva i tråden vilket lag du anmält, så för jag in det i sammanfattningen nedan. Deltagande lag, 40 st Nu kör vi - snej Defensivt - snej SheringhamBoys - jutteson Berras Babbar, ingen east - el_kryddo Lighta görten steffe - el_kryddo Penguins - devalanteriel ÄNGLAFISKAR - JELLJUN Grossdeutches Reich - carl_nica Partyjackattacken - Partyjack FC Bollsparkare - Tuxxah Nejdefelt - Theelch papis små fiskar - MattiasJ Järvens återkomst - Staahla Crappyone - Crappy Holy Bears - Saint_Bjorn DaIF2 - Jakelamotta Totti per tutti - Candell bygdsiljums ff - jello SkyGreen FC-1 - pumans FC Valuetown - Steel Eriks paugar - Prizonic Anfield Allstars - punkrock_kid Gunslinger FC 2.0 - Bodinarn Strålande Hjul - Wheelinho AdslVerbe SevenEleven - AdslVerbe RaggeÄlg - DenStändige1an - hezze Filurerna - Skumdum Bisonpattar FC - Bergmannen Omalley`s - omalley FC WOOPUALL - vuns187 orangelangerna - vuns187 farne - inkassera JBDespoter - klippan Euskal Herria - m4dh4tter Horsia FC IF Ultratilt GOOOOOOL! TeamSampe Fc Ghetthoe Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Jag är absolut på. Krävs det lösen eller så? Citera
el_kryddo Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2010 Jag är absolut på. Krävs det lösen eller så? Närå, bara att klicka in sig. Citera
jutteson Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Jag gjorde ett lag igår så jag hakar på... Citera
JELLJUN Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Får nog joina denna med så kanske man kan komma bra till i någon... Citera
el_kryddo Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2010 Kul å se att det fylls på med lag. Ska jag göra en sammanfattning i första inlägget med vilka användarnamn här på PF som har vilka lag? Isåfall kan ju alla skriva sina lag i tråden eller pm:a. Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Gärna det. devalanteriel - Penguins, manager joelhinz Kan förvarna med om att jag är förjävla kass på just den här formen av fantasy. Citera
Partyjack Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Ingen ska behöva gissa vem jag är, men jag är med i ligan nu iaf. Citera
el_kryddo Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2010 jag är oxå med Kan inte se nåt nytt lag, har du reggat dig i ligan? Se till å passa på nu ni som e sugna, imorrn drar det igång. Hittills 12 lag, vore kul om vi vart några fler. http://manager.aftonbladet.se/se/fotbolls-vm-manager Citera
el_kryddo Postad 10 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2010 Bump:) Att inte två trådar i samma kategori kan ligga på 10 senaste-listan, jäkla PF alltså. Joina PF-ligan nu gubbs! Citera
Staahla Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 Jag är med jag också. Järvens återkomst! Citera
Saint_Bjorn Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 Holy Bears också. Blir nog en hård kamp om silvret mellan er andra. Citera
Candell Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 Är med jag också. Lagnamn: Totti per tutti Citera
pumans Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 Med nu också. SkyGreen FC-1. Tanke var att göra fler lag först men blev inte så. Skillar med ett istället:) Citera
Recommended Posts