haneberg Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Någon som har samma problem?? Efter att svs uppdaterat sin site funkar inte min holdem manager:cry: Vad gör jag? Har mailat supporten men ej fått något svar på flera veckor. Citera
ypsil0n Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Någon som har samma problem?? Efter att svs uppdaterat sin site funkar inte min holdem manager:cry: Vad gör jag? Har mailat supporten men ej fått något svar på flera veckor. Funkade igår kväll för mig, eller menar du sen updaten i natt? Citera
haneberg Postad 9 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2010 Nej uppdaterad för några veckor sedan. Den låser på bordet men den hittar inte mig och jag får ing kort i HM? Citera
KKarlzzon Postad 10 Juni , 2010 Rapport Postad 10 Juni , 2010 Den har ALDRIG fungerat någonsin och någonstans för mig. (skit bakom spakarna kanske). Citera
mengil666 Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 uppdatera HEM och kolla dina auto import mappar. Det funkar för mig. Citera
Cedgard Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 samma problem här, fungerade ett tag sen la den av, hittade någon en lösning? Citera
Recommended Posts