Henkeman Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Kapitlen är: 8 - Making Moves 9 - Inflection Points 10- Multiple Inflection points 11- Short Tables 12- Heads Up 13- Final Thoughts boken är 450 sidor tjock (lite tjockare än första boken) Boken är en uppföljare och behandlar slutskedet av No-Limit Texas Holdem-turneringar. Den första boken behandlar spelet i början och mitten av turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 26 Juli , 2005 Rapport Share Postad 26 Juli , 2005 Jag tyckte ettan var "sådär". Tvåan äar superduperbra, bland de bästa pokerböcker jag någonsin läst! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yukisuke Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Jag tyckte ettan var "sådär". Tvåan äar superduperbra, bland de bästa pokerböcker jag någonsin läst! Vad tyckte du inte om med ettan? Den har varit väldigt nyttig för mig, men så har jag inte läst några andra böcker i ämnet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Jo, men å andra sidan är i princip allting i ettan sådant som man själv kan räkna ut om man har lite turneringsvana. Tvåan har jag ännu inte läst, men det är på g... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GiLLo Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Nyss beställt den . Älskade 1:an och jag ser fram emot att läsa 2:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Jo, men å andra sidan är i princip allting i ettan sådant som man själv kan räkna ut om man har lite turneringsvana. Tack! När jag hävdade det så blev jag tillsagd att återkomma när jag "förstod mer av boken"... Ser dock också fram emot tvåan, speciellt när den tydligen ska vara mkt bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 Ska snart gå o och hämta Vol1 och Vol2 nu. Jag känner mig som ett barn på julafton! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Fick min bok med posten idag så jag har bara hunnit läsa en gång, boken är fantastisk! En av de böcker man behöver läsa typ tio gånger tror jag. Kan rekomenderas!! /Toppace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Enligt många respekterade 2+2-postare suger tvåan medan ettan var väldigt bra. Samma sak om Greensteins bok. Enligt Ola är den sådär på sin höjd medan ex. Malmuth säger att det är en av de bästa som skrivits (vilket inte säger lite då den inte ens är släppt på 2+2 ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ades_va Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Ja, "EV" snack är ju inget en seriös turneringsspelare vill läsa... heheh - ska nog beställa boken om nån dag, slänger in ett snabbt betyg på den då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 Samma sak om Greensteins bok. ) Skall vara skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 greensteins bok ligger i mitt knä nu. en bok som innehåller ett kapitel som heter "poker and your sexuality" kan inte vara dålig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 2 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2005 greensteins bok ligger i mitt knä nu. en bok som innehåller ett kapitel som heter "poker and your sexuality" kan inte vara dålig... Ahahaha! Den där boken kanske man måste beställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 har nu läst vlada delar av boken igen. Känns som boken är värd mellan 1400 och 7500 SEK beroende på hur stor stacken är Den som inte köper denna bok gör en miss. STOR miss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Hittar ingenstans att beställa den ifrån! Ligger på bevakning hos Adlibris, men det kommer ju aldrig in ju! Kommer snart hoppas jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheWalker Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Den ska finnas i lager hos adlibris, jag beställde den förra veckan iaf. Anländer imorgon =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Bokus.se har båda böckerna inne just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 greensteins bok ligger i mitt knä nu. en bok som innehåller ett kapitel som heter "poker and your sexuality" kan inte vara dålig... Hahahaha. Haha. hahaha ha. ha . oh my god. haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Ops sorrry. Fick precis mail att den var slut hos bokus också. Kommer tydligen ta nån vecka innan leverantören kan skicka fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Hittar ingenstans att beställa den ifrån! Ligger på bevakning hos Adlibris, men det kommer ju aldrig in ju! Kommer snart hoppas jag.. Fick mina från Adlibris i början av Juli. Så antingen har de tagit slut eller så har deras epost om att de kommit in kastats i skräppostkorgen. PS Var just inne och kollade - de finns i lager på Adlibris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ovuca Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Så det är värt att köpa 2:an om man har läst 1:an eller? Gillade 1:an skarpt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
x31xx Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Harrington on Hold'em 2 > Harrington on Hold'em 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Så det är värt att köpa 2:an om man har läst 1:an eller?Gillade 1:an skarpt Självklart - det är fortsättningen av 1:an - hela boken blev så lång att de blev tvungen att dela in den i 2 delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikey Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Hittar ingenstans att beställa den ifrån! Ligger på bevakning hos Adlibris, men det kommer ju aldrig in ju! Kommer snart hoppas jag.. Fick mina från Adlibris i början av Juli. Så antingen har de tagit slut eller så har deras epost om att de kommit in kastats i skräppostkorgen. PS Var just inne och kollade - de finns i lager på Adlibris. Vilken adlibris kollar du på? Har stått "Tillfälligt slut" på HoH2 i ett par veckor nu. Har haft bevakning på den sedan ett par veckor tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
worim Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 jag hade också den på bevakning, fick mail om att de fått in den 27/7...men den verkar vara slut nu igen ja... jag hämtar mitt ex på ica imorgon iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts