Jennez Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 Ångrar att jag inte åkte tidigare. Vill vara där NU! Citera
Uniktnamn Postad 25 Juni , 2010 Rapport Postad 25 Juni , 2010 Apropå virgin drinks så rekommenderar jag strawberry milkshake i Caesar's pokerrum. Godaste jag har druckit evvör! Ha ha word på den! Jävligt lustigt att det var typ exakt det första jag tänkte också när jag läste den här tråden. De är typ helt legendariska! Förre Citera
Toan Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 Nu så här i efterhand känns det ju riktigt dumt att man på en vecka spenderade två timmar runt pokerborden och resten på att spela massa skitspel och dricka allhol, men det var ju kul då. Citera
elvis77 Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 Jag ångar att jag stod ute på motorvägen kl 05.00 på morgonen, kortet var spärrat och kontanterna slut efter besök på diverse stripp-klubbar. Dessutom hade jag ingen aning om vilket hotell jag bodde på ... Det konkreta rådet måste bli: skriv på en lapp vilket hotell du bor på och lägg i fickan. Citera
Luap Postad 3 Juli , 2010 Rapport Postad 3 Juli , 2010 Jag ångrar min jävla brakfylla jag ska ha imorgon. Nuff said, typ. Citera
aglo Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 Jag ångrar att jag inte stretchade efter jet-skin. Citera
Recommended Posts