Gå till innehåll

Bästa tiderna på Svenskaspel


MrCarlzzon

Recommended Posts

Säg till om du vill ha mer specifika tips såsom nicks på ökända rika fiskar och givetvis tiderna de helst spelar. Notes kanske? Har en del detaljerade notes på samples över 30k på vissa lirare. Jag sitter även inne på allt detta på ett 10 tal andra sajter och ger gärna ut detta till dig gratis.

 

Mvh

FörehansomvarFöre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Privat meddelande: Tjena

Idag, 13:01

MrCarlzzon

 

Reg.datum: Aug 2008

Inlägg: 3

 

Tjena

Vore grymt om man kunde få ta del av din information. Har spelat på svenska spel cirka 2 månader och började på 1/2 där. Men lirar nu 2/4 till 5/10. Har ingen alls bra koll på vilka som är riktigt stora fiskar osv.

Msn?

 

:roll: Jag skojade, har bara samples på högre nivåer, men kommer du dit så kommer jag obv ge dem till dig. Ska sola nu, hare bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Privat meddelande: Tjena

Idag, 13:01

MrCarlzzon

 

Reg.datum: Aug 2008

Inlägg: 3

 

Tjena

Vore grymt om man kunde få ta del av din information. Har spelat på svenska spel cirka 2 månader och började på 1/2 där. Men lirar nu 2/4 till 5/10. Har ingen alls bra koll på vilka som är riktigt stora fiskar osv.

Msn?

 

:roll: Jag skojade, har bara samples på högre nivåer, men kommer du dit så kommer jag obv ge dem till dig. Ska sola nu, hare bra.

 

lågt att hänga ut han sådär!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som svar på frågan. Det beror på vilken typ av spelare man själv är.

 

Har ibland upplevt att det generellt sätt är lättare att spela ganska aggro och sno potter dagtid. Kvällstid finns fler som inte lägger sig lika gärna, då kan du få bra betalt på dina bra händer.

 

(I övrigt tycker jag också att det är lite taskigt att lägga ut ett privat meddelande.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...