MrCarlzzon Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Skulle vilja få lite rekommendationer om tider på SvenskaSpel, när det är som mest vinstgivande att spela, när fisken strömmar som mest. Lirar främst 2/4- 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Säg till om du vill ha mer specifika tips såsom nicks på ökända rika fiskar och givetvis tiderna de helst spelar. Notes kanske? Har en del detaljerade notes på samples över 30k på vissa lirare. Jag sitter även inne på allt detta på ett 10 tal andra sajter och ger gärna ut detta till dig gratis. Mvh FörehansomvarFöre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Jag tänkte lira lite kl 18. Men det gäller att va snabb, jag lär va bust ca 18.05-18.07 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Privat meddelande: Tjena Idag, 13:01 MrCarlzzon Reg.datum: Aug 2008 Inlägg: 3 Tjena Vore grymt om man kunde få ta del av din information. Har spelat på svenska spel cirka 2 månader och började på 1/2 där. Men lirar nu 2/4 till 5/10. Har ingen alls bra koll på vilka som är riktigt stora fiskar osv. Msn? Jag skojade, har bara samples på högre nivåer, men kommer du dit så kommer jag obv ge dem till dig. Ska sola nu, hare bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nebo Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Mellan 10.00-15.00 på vardagar brukar det vara bäst action Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Privat meddelande: TjenaIdag, 13:01 MrCarlzzon Reg.datum: Aug 2008 Inlägg: 3 Tjena Vore grymt om man kunde få ta del av din information. Har spelat på svenska spel cirka 2 månader och började på 1/2 där. Men lirar nu 2/4 till 5/10. Har ingen alls bra koll på vilka som är riktigt stora fiskar osv. Msn? Jag skojade, har bara samples på högre nivåer, men kommer du dit så kommer jag obv ge dem till dig. Ska sola nu, hare bra. lågt att hänga ut han sådär! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 lågt att hänga ut han sådär! + 1 Min favoritpostare på pf visar sig vara direkt elak. Det gör ont. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 +1 o som svar så är nog snittvärdet högre fyra på morgonen än fyra på dan... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Som svar på frågan. Det beror på vilken typ av spelare man själv är. Har ibland upplevt att det generellt sätt är lättare att spela ganska aggro och sno potter dagtid. Kvällstid finns fler som inte lägger sig lika gärna, då kan du få bra betalt på dina bra händer. (I övrigt tycker jag också att det är lite taskigt att lägga ut ett privat meddelande.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 04-13 typ är det oftast helt sjukt bra värde, sällan action över 5/10 dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Penils Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Skulle vilja få lite rekommendationer om tider på SvenskaSpel, när det är som mest vinstgivande att spela När jag inte är där Mer allvarligt talat så varierar det. Men på söndagar verkar där vara ovanligt många tajta grinders. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
07086515 Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Om du kör på dom lägre nivåerna är natten perfekt att köra på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen112 Postad 7 Juni , 2010 Rapport Share Postad 7 Juni , 2010 Om du kör på dom lägre nivåerna är ALLA TIDER perfekt att köra på.. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts