Gustaf112 Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Letar efter en ny Tv-serie att bli beroende av. Tänkte kolla om någon har tips om vad som skulle kunna passa mig eller andra för den delen. Lite preferenser... Gillar skarpt: *DEXTER (min favorit) *Sopranos *Arkiv X Gillar inte: *Scrubs *Vänner Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
splashy Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Criminal Minds Breaking Bad Burn Notice Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 gillade du dexter lär du gilla true blood spartacus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 The Wire och band of brothers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 favoriterna atm: the wire dexter entourage breaking bad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 the wire Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Fullständigt obegripligt varför The wire inte sänts på svensk TV:evil: Se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
splashy Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Fullständigt obegripligt varför The wire inte sänts på svensk TV:evil: Se den! hade missat denna serie totalt... inte för att det säger så mycket men 9.7 i rating på imdb säger en del ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 spartacus är allt du behöver Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Fullständigt obegripligt varför The wire inte sänts på svensk TV:evil: Se den! Har iofs sänts på svt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 ovan sagda + Californication Sons of Anarchy (om du gillar sopranos kommer du o älska det här... sopranos i MC-gäng-miljö) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Som flera sagt, The Wire, bästa någonsin. Även Homicide (av samma manusförfattare) är ofattbart bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Basen Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 Fullständigt obegripligt varför The wire inte sänts på svensk TV:evil: Se den! Såg alla säsongerna på SVT. Den första säsongen hette I narkotikans spår då den sändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jello Postad 29 Maj , 2010 Rapport Share Postad 29 Maj , 2010 friday night lights Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 30 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Har tankat och sett första avsnittet av Breaking Bad, vilket verkar vara en bra serie som passar mig. Ska fortsätta med den ett tag. Gillar inte vampyrtema (true blood) alls som någon föreslog, även om jag inte sett något av den serien än. Sparatacus vetefan heller, vad har det för innehåll som påminner om Dexter?? Jag gillar serier som har psykopat/sociopat tema. Älskar Dexter och Tony Soprano. Ska tanka Criminal Minds och The Wire också. Tack som fan för alla tips! Nu har man något att plöja fram tills säsong 5 av Dexter äntligen kommer i september... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 fringe är nya arkiv x /upandcoming Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 chuck the cleveland show the office ovan nämnda m.f Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Oz Cell Block H Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 six feet under Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
*Adde* Postad 1 Juni , 2010 Rapport Share Postad 1 Juni , 2010 Har iofs sänts på svt. Såg alla säsongerna på SVT. Den första säsongen hette I narkotikans spår då den sändes. Va?! Jag får sluta med knarket tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 3 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2010 Breaking Bad är bra, gillar den även om jag snart sett alla avsnitt. Rekommenderas! Ska börja med The wire och Brun Notice sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 13 Juni , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Inga fler tips?? Älskar Breaking Bad. The wire är rätt ok också även om jag bara sett 4-5 avsnitt av första säsongen hittils. Ska ge den några avsnitt till iaf. Sons of Anarchy tyckte jag var rätt kass även om jag bara sett 2 avsnitt hittils. Att jämföra den med Sopranos är ett skämt. Sopranos är så sjuuukkttt mkt mer än ett gäng gangstrar som eldar upp folk. Topplista alltime serier: 1. DEXTER 2. SOPRANOS 3. BREAKING BAD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 det mesta bra har ju redan nämnts. gillar ni sci/fi så beta av: battlestar gallactica heroes 4400 kyle xy terminator the sarah connor chronicles dark angel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 det mesta bra har ju redan nämnts. gillar ni sci/fi så beta av: battlestar gallactica heroes 4400 kyle xy terminator the sarah connor chronicles dark angel Trodde inte Kyle XY var nerlagt, där ser man. Har väntat på säsong 4. Jag har för mig att det inte var något riktigt slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 13 Juni , 2010 Rapport Share Postad 13 Juni , 2010 Trodde inte Kyle XY var nerlagt, där ser man. Har väntat på säsong 4. Jag har för mig att det inte var något riktigt slut? den lades ner när den var som bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts