valterego Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 In before hånen: Jag valde inte namnet Just, ja, jag måste citera filosofen Staahla också: "Håll inte igen nu" Citera
Joeduck Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Skittidning men ni lär väl få bra betalt. Citera
TotalFarsa Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag tar för givet att ni är rangordnade i "proffsighet" utefter namnföljden i rubriksättningen? Jens>Ola>Dybban>Erik Citera
valterego Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Sannerligen fyra av sveriges största pokerprofiler dessa samtliga herrar. Proffsen! "Några av" funkar i alla lägen. Det är lite som "folkstorm" och "jag och många med mig". Kvantiteterna blir väldigt svävande.... Och nej, jag har inte haft något att göra med presentationerna med oss själva att göra heller förutom att jag uttryckt önskemål om att jag ville ha in poker.se. Jag ser bloggen som promotion för forumet och nyhetssajten. Citera
Staahla Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 In before hånen: Jag valde inte namnet Just, ja, jag måste citera filosofen Stahla också: "Håll inte igen nu" Är det jag? Ser att jag haft äran att träffa doldisen i bloggen, dybban, då jag känner igen honom från CC i Gbg och tror tom han kommer från samma håla (Eksjö) som mig. Stort. Citera
valterego Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Jag tar för givet att ni är rangordnade i "proffsighet" utefter namnföljden i rubriksättningen? Jens>Ola>Dybban>Erik Det där kändes som viktrangordningen. Citera
valterego Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Är det jag? Ser att jag haft äran att träffa doldisen i bloggen, dybban, då jag känner igen honom från CC i Gbg och tror tom han kommer från samma håla (Eksjö) som mig. Stort. Ja. Missade ett "A" såg jag. Ber om ursäkt för detta, ska förstås åtgärdas. Och ja, han är nog från Eksjö om jag minns rätt. Citera
hoppamera Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Aftonbladet verkar kalla den "Superbloggen" Kan bli stort! Citera
Elitloppet Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 kan säkert bli en bra blogg! men ja.. namnet är väl sådär Citera
aglo Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 aftonbladet is the shit Ola ser lite blek ut. Snygg banner i övrigt... Måste ju vara en prao-elev som har gjort den? Citera
Snygglenn Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 "pokerteoretikern Ola Brandborn"? Är det någon som kan länka till något av hans banbrytande arbeten inom ämnet pokerteori? Eller har jag missuppfattat på vilket sätt han är en pokerteoretiker? Ge dig, han är ju en erkänt viktig teoretiker. Citera
Saint_Bjorn Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 "pokerteoretikern Ola Brandborn"? Är det någon som kan länka till något av hans banbrytande arbeten inom ämnet pokerteori? Eller har jag missuppfattat på vilket sätt han är en pokerteoretiker? http://www.poker.se/artiklar/666/strategi-for-satelliter.html Om det är "banbrytande" eller inte överlåter jag åt dig att bevisa. Men visst, jag tror också det är ett epitet främst ihoptjänat för lång och trogen tjänst på poker.se och pf.nu, med teoretiska diskussioner och artiklar, samt översättare av pokerböcker, krönikör i PM och FP, mm. Citera
JohanLj Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Vilka är Simon och Jens? Fanns tydligen en presentation om man klickade på länken. Citera
Staahla Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Ja. Missade ett "A" såg jag. Ber om ursäkt för detta, ska förstås åtgärdas. Och ja, han är nog från Eksjö om jag minns rätt. Det var inte stavningen utan mer att jag inte kom ihåg varifrån citatet kommer. Så petig är jag inte. Citera
valterego Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Det var inte stavningen utan mer att jag inte kom ihåg varifrån citatet kommer. Så petig är jag inte. Det var nog främst denna post som fanns i bakhuvudet men det var mer själva andan jag ville ha fram.... Jag visualiserar mig dig som en kille som ständigt bär en dunk bensin under armen om andan skulle falla på Citera
bjoelle Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Kul med en flerskribents-blogg. Även om namnet nog är lite cheezy så finner jag det även charmigt på sitt aftonbladiska vis. Lycka till Citera
omalley Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Men va fan, aftonhoran strikes again! "Pokerproffs"?? hmpfff! Jens kan jag högst kalla barnvaktsproffs efter otaliga resor där han lär satellitsnorisar shota sprit och vräka i sig kött. Ola med skrytsamt satellitROI på 3 miljoner procent tack vare en frirulleklonk till australien. Dybban som jobbar på en landsortstidning som nöjesreporter (lol?), där han även hade mage att smita undan LAS och låta min gamla anrika bandytränare gå hem till fattigdom och misär. Sist men väldigt minst: Valter "Konfliktradd" Erik som försöker jobba sig till breakeven på 0.25/50 och deltar i frågesportprogram på tv. "Pokerproffs" my ass!!!! Lite för lite sånt i tråden imo! Annars har jag faktiskt favoriserat länken! Snajdigt lads! Citera
MGRacing Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Inte för att vara petig men... det ser ut som förfalskningar av deras namnteckningar på bloggen... alla har nämligen samma typsnitt på underskrifterna enligt mina ögon. För övrigt... ska bli kul att följa. Citera
Recommended Posts