tiiias Postad 22 Maj , 2010 Rapport Postad 22 Maj , 2010 Har ett problem som kostar mig pengar Kör 5 max på svs och HM, Vanligtvis så funkar HUD'en som den ska men titta som tätt så händer det att 2 Hud rutor överlappar varandra. Det är alltid på samma ställe dessutom. Den är rätt inställd på säte 3, och som sagt.. Normalt fungerar det bra men men lite då och då så uppstår detta problem. Huden för 2 säten hamnar på exakt samma ställe och det beror inte på att spelare försvunnit tillkommit. Utan det är direkt den kommer igång och det förändras inte. Jag kan inte heller hålla på flytta runt dem för då pajjar jag de rätta inställningarna som fungerar normalt. Testat starta om converter & HM mitt i spel flera gånger men det/de bord som va fel har fortfarande samma problem. Det förstör min harmoni totalt. Någon som kan ha någon ide vad problemet kan vara ? Passar på att ta en fråga till samtidigt, om jag starta svs bord i mini vy, hur får jag då HM att fungera ? POK Citera
struve Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Jag körde med en nödlösning för att fixa problemet när jag spelade på SvS. Kryssa ur WYSIWYG som du hittar någonstans under bordsinställningarna i HM. Om denna inställning inte är vald så kan man flytta stats på ett bord utan att dom flyttas på alla andra bord samtidigt. Blir lite bökigt dock för man måste flytta runt stats titt som tätt när man sätter sig på ett nytt bord. Gällande din andra fråga så ska HUD fungera på mini-borden direkt utan några problem eller speciella inställningar som behöver göras. Citera
Recommended Posts