Iinkan Postad 18 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2010 Har slagit vad med djävulen att jag inte ska raka mig innan jag vunnit en turnering. Jag kommer att se ut som den tomten jag är för någon turreding verkar det inte bli tal om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Gick det lika kallt idag linkan? Å Srsly, hur gick d för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Ja rätt stort hål, tur att man har bingohallen att gå till i såna här tider! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Har slagit vad med djävulen att jag inte ska raka mig innan jag vunnit en turnering. Jag kommer att se ut som den tomten jag är för någon turreding verkar det inte bli tal om http://www.pokercampus.se/blog/mrschneid.html Antar att det är din blogg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Gick det lika kallt idag linkan? Å Srsly, hur gick d för dig? En 7e plats och en 8e plats samt några andra mini. Men det har med andra ord inte varit några vinster man printscreenar och hänger upp i julgranen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Fan, ni är ju skitbra. Eller njae inte du linkan. Men Srsly, du kan ju uppenbarligen gå djupt i en del. Det kommer bli ett långt å frodigt skägg det där linkan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Fan, ni är ju skitbra. Eller njae inte du linkan. Men Srsly, du kan ju uppenbarligen gå djupt i en del. Det kommer bli ett långt å frodigt skägg det där linkan Skulle inte vilja träffa linkan om han får springa kallt i en månad or so. Idag blir det förmodligen CL med några irlare. Flyttar till Göteborg den 1a november tillsammans med en irlpolare. Så nu är det slut på räkmacka hemma antar jag.. Hittade näst bästa plusveckan någonsin förra veckan, även då den skulle bli större om man skulle få stimma lite extra i flippsen i 250kn. Så ska försöka få in så mycekt volym som möjligt nu när jag springer lite bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Just det, har fått railban på obestämd tid av linkan. När han sprungit (ok) och varit semidjup/ft så har jag hoppat in i railen och han har torskat samtliga potter i en veckas tid från och med när jag hoppat in... Gick tom in och smygraila igår, då sprang han obv skit och tappa 2 raka flipps på typ 5 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Hoppas innerligt att du inte hade gått och lagt dig då du skrev din senaste post här m8. För har du precis gått upp och klockan är 11:49, ja då går du och lägger dig för jävla tidigt helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 http://www.pokercampus.se/blog/mrschneid.html Antar att det är din blogg? Jepp det är jag. Nej den där srslyfu suger ut varenda uns av tur man har när han kommer in med sina jinxögon. Skägget kliar och en 4-plats som bäst igår. Orka spela 10r på party och behöva sitta upp till 5:30 bara för att hitta QQ vs AA 4-handat. Hoppas alla lag förlorar i CL idag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Hoppas innerligt att du inte hade gått och lagt dig då du skrev din senaste post här m8. För har du precis gått upp och klockan är 11:49, ja då går du och lägger dig för jävla tidigt helt enkelt Haha säger killen som snittar 3 timmars sömn per natt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 19 Oktober , 2010 Skägget kommer att växa sig frodigt som det verkar. En ft-bubbla som bästa placering idag. Iofs vann jag en satellit! Kan det räknas som att man vunnit en turre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 . Iofs vann jag en satellit! Kan det räknas som att man vunnit en turre? Tycker jag inte.. Men om kylan skulle hålla i sig så kan du få ett undantag. Hokuz är dommare, jag är för svag som människa och kommer vika ner mig direkt när du ber på dina bara knän. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Haha, ledsen likan. Det där räknas inte. Måste vara en riktig turre för att räknas IMO. Så som utvald domare är jag tvungen att säga till dig att behålla skägget ett tag till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Haha, ledsen likan. Det där räknas inte. Måste vara en riktig turre för att räknas IMO. Så som utvald domare är jag tvungen att säga till dig att behålla skägget ett tag till Förstod väl att du inte skulle godkänna det din sadistiska lilla rackare. Får väl hoppa upp på hästen och fortsätta grinda då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Haha, du ska fan inte slippa igenom så enkelt;) On your bike..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Oktober , 2010 Jag var så nära rakning att jag nästan satt på rakapparaten redan. A9 vs A8 för vinst i en 10r på ipoker... Orka att hokuzz varit inne och riggat in extra-8or i leken i det läget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Segt m8! Dock så vill ja som sagt inte att du ska få det för lätt, därav de extra 8orna. wd still! Snart kommer dingen, dock hoppas ja att din rakapparat går sönder så du kommer ner med ett giganstiskt skägg i dec Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Seg dag med endast en 6 plats som bäst. Tjejen börjar whina på mitt skägg men det kommer att vara kvar så länge som det behövs. Bad beat att det växer så fort alltså. Hur jag än räknar så kommer jag inte att gå plus den här veckan. Riktigt trist faktiskt. Nu är det rast fram till söndag. Känns otroligt skönt att slippa sätta sig framför datorn i morgon igen! Förhoppningsvis är jag taggad att spela på söndag igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Äh, för dum för att lägga in en filmsnutt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Min dag igår var en sån där oskön dag när man sitter 1h in i passet och typ bara fått upp 4 turrar och känner att denna dagen inte kommer bli lång, och det blev den inte. Men ska inte whina, hittade min näst bästa plusvecka någonsin förra veckan så man får vara nöjd . Känns givet att lägga upp en bild före och efter söndagspasset? Som samma som för linkan, spelfritt fram till söndag. Istället ska jag nog ta tag i mig själv och lära mig tvätta ordentligt när jag ändå ska flytta om 8 dagar... sick. Sen lite slapp med päronen antar jag. Högskoleprovet på lördag vilket jag börjar känna lite ångest för.. Kan räkna det till 2 ggr jag kommer gå upp innan 08 detta halvåret, tandläkaren och högskoleprovet. Snusen är slut, måste ge mig ut i snön och traska till affären, fml. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 24 Oktober , 2010 Det blev en oskön söndag. Bust i princip allt jag startade kl 21.30.. så avreggade resten. Busta sista nu 3bet pushar 99 med 22 big vs Tomgus som synar med AJs och får inte helst oväntat ta den efter en sån här dag. GL 2u. Får hoppas på en bra kommande vecka istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 26 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2010 Veckan har börjar bra. Hittade en 3e plats i en 11d rebuy på ipoker samt en 2a plats i en 55d på party igår. Något som dock inte är lika nötigt är att jag har åkt på någon form av sjukdom.. Det började igår vid 11 tiden ungefär och börja må illa som fan och känna mig spyfärdig . Lyckades dock dodga. Blir inegt lir idag utan ska försöka kurera mig så gott det går istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Att bada med lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 27 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2010 Att bada med lik. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts