Drekari Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 satt och lirade 40k gtd 75$bi på ftp och någon jävla random 10$ turre, bara kvar i en nu och är också rätt ilsk atm, vill bara springa ut och slå sönder något. Vad hindrar mig? brb Edit: En stor jävla fet snorloska på alla limpare där ute, fu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
treezer Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Nu ska vi se om man lyckas posta ett meddelande här ! Linkan, spelade med dig i ftops 6 max så var obv lätta blinds ! Nej nu ska jag ladda inför ftops main gl alla söndagsgrinders, nu ska vi binka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Nu ska vi se om man lyckas posta ett meddelande här ! Linkan, spelade med dig i ftops 6 max så var obv lätta blinds ! Nej nu ska jag ladda inför ftops main gl alla söndagsgrinders, nu ska vi binka! Kom du vidare till dag 2 alltså? GL! Första gången jag spelade berusad igår, det var en... upplevelse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Nu ska vi se om man lyckas posta ett meddelande här ! Linkan, spelade med dig i ftops 6 max så var obv lätta blinds ! Nej nu ska jag ladda inför ftops main gl alla söndagsgrinders, nu ska vi binka! Treezer in the fucking house. Vi har en ny kung i dagboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 GL krokuz, snidarn, junior, miniman, taxxen +övriga! SHIP IT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Nu ska vi se om man lyckas posta ett meddelande här ! Linkan, spelade med dig i ftops 6 max så var obv lätta blinds ! Nej nu ska jag ladda inför ftops main gl alla söndagsgrinders, nu ska vi binka! welcome!! Har bannat mig själv från ftp så blir nog inget lir där idag, men hoppas obv att det blir en sen rail ikväll på er i main . Vaknade för cirka 20 min sen och känner mig laddad, dock jävligt hungrig så får väl kliva upp ur sängen nu. Vart inte så hårt igår som tur va. Startar igång kl 18. glgl alla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Kom du vidare till dag 2 alltså? GL! Första gången jag spelade berusad igår, det var en... upplevelse! Ingen höjdare att lira full. Har gjort det en gång online för 3 år sen och gör aldrig om det igen. Sen några ggr på CC som har resulterat sig i att 3beta typ 15ggr hans bet osv. Var inte så att jag tyckte det var en bra idé utan att jag såg fel på markerna. Som tur va lirade man micro Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 welcome!! Har bannat mig själv från ftp så blir nog inget lir där idag, men hoppas obv att det blir en sen rail ikväll på er i main . Vaknade för cirka 20 min sen och känner mig laddad, dock jävligt hungrig så får väl kliva upp ur sängen nu. Vart inte så hårt igår som tur va. Startar igång kl 18. glgl alla!! En lugn utgång för dig måste innebära max 2 öl? mtp hur du va senast menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Hhaha, alldeles för mkt hets på srsly just nu Igår va den mest brutala dagen i feb iaf. Spydde rätt ut å det slutade med att ja avreggade ALLT å tittade på due date ist. Idag är det dock söndag. Ställde klockan på 14 vaknade nu Ska ta tag i lite korv stroganoff nu så syns vi på borden grappar! GLGLGLGL. Kul att du kunde skriva en line me treez, blev ett jävla drag i dbn DIIIIRR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Nu ska vi se om man lyckas posta ett meddelande här ! Linkan, spelade med dig i ftops 6 max så var obv lätta blinds ! Nej nu ska jag ladda inför ftops main gl alla söndagsgrinders, nu ska vi binka! Haha jo jag såg det. Såg att du inte kunde förvalta markerna jag donerade till dig heller . Jag skickar en bountytisha till dig. GL i ftops-main. Själv lirar jag inte main idag utan spelar $265 ftopsen istället. Räknade ihop inköpen idag och kom fram till att detta är den billigaste söndagen i mannaminne. Får nog regga lite mer så man inte kommer ner på taxxi-nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Haha jo jag såg det. Såg att du inte kunde förvalta markerna jag donerade till dig heller . Jag skickar en bountytisha till dig. GL i ftops-main. Själv lirar jag inte main idag utan spelar $265 ftopsen istället. Räknade ihop inköpen idag och kom fram till att detta är den billigaste söndagen i mannaminne. Får nog regga lite mer så man inte kommer ner på taxxi-nivå. GL! Funderar också på den 265 turren! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Haha, bustar första handen i 200k på ipoker AK på KKT vs TT Bra spenderade $ Kan bara bli bättre! Kör vi grappar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 GL!Funderar också på den 265 turren! Lirade du den? Haha, bustar första handen i 200k på ipoker AK på KKT vs TT Bra spenderade $ Kan bara bli bättre! Kör vi grappar!! Jag dubblade första handen i den med TT vs AK på floppen KKT. Var en riktig fisk jag mötte som nickade Ismellpussy eller nptt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Hahahahahahah FU Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Lirade du den? Nä, det blev inte av Är du fortfarande kvar? lust att PMa ditt nick te mig? vill raila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Nä, det blev inte av Är du fortfarande kvar? lust att PMa ditt nick te mig? vill raila nej, jag är bust där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Sämsta söndagen sen kvinnor fick rösträtt i sverige. Sitter och 5 tablar varav 3 bord börja nyss lol. mbn mbn mbn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Haha jo jag såg det. Såg att du inte kunde förvalta markerna jag donerade till dig heller . Jag skickar en bountytisha till dig. GL i ftops-main. Själv lirar jag inte main idag utan spelar $265 ftopsen istället. Räknade ihop inköpen idag och kom fram till att detta är den billigaste söndagen i mannaminne. Får nog regga lite mer så man inte kommer ner på taxxi-nivå. Lycka till i dina 6 turrar. Sitt inte uppe för länge, kan lätt bli mardrömmar om överlapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Lycka till i dina 6 turrar. Sitt inte uppe för länge, kan lätt bli mardrömmar om överlapp. Du känner mig för bra! hade en överlapp igår, fick lov att gå o spy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Du känner mig för bra! hade en överlapp igår, fick lov att gå o spy Nu är det lugnt för nu 1-tablar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ergo Postad 21 Februari , 2011 Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 31 spelare kvar i stor tour. Jag i BB 20BB A7s. Fold till Sb. Han ställer 22bb. Tar ni syn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 21 Februari , 2011 Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 2 outad för vinst typ på dagens enda ft. Blir 2a och räddar dagen iaf! Hur gåre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 21 Februari , 2011 Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 2 outad för vinst typ på dagens enda ft. Blir 2a och räddar dagen iaf! Hur gåre? Såg den. Var inget vidare m8! Varit den kallaste söndagen så länge jag kan minnas. Satt och railade treezers vinst på ftp! snyggt jobbat. Sen railar jag G i den omöjliga turren på ipoker och linkan på ipoker också. Sen obv inho! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 21 Februari , 2011 Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 Såg den. Var inget vidare m8! Varit den kallaste söndagen så länge jag kan minnas. Satt och railade treezers vinst på ftp! snyggt jobbat. Sen railar jag G i den omöjliga turren på ipoker och linkan på ipoker också. Blev en railar-söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 21 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2011 Ja det blev ingen rolig söndag det här. Men men, bara att bita ihop o lägga sig i fosterställning antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts