Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk


Iinkan

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick spela utan skypesällskap nästan hela sessionen inatt. Gick helt ok ändå och jag lyssnade på punknostalgi nästan hela kvällen. De 4 senaste pokerdagarna har sett rätt så bra ut med följande bästa dagsresultat: 1-2-1-1. Nu blir det spelfritt fram till söndag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick spela utan skypesällskap nästan hela sessionen inatt. Gick helt ok ändå och jag lyssnade på punknostalgi nästan hela kvällen. De 4 senaste pokerdagarna har sett rätt så bra ut med följande bästa dagsresultat: 1-2-1-1. Nu blir det spelfritt fram till söndag!

 

Good work m8!8-) . Ska gå och handla lite sprit nu ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har varit lite kallt senaste veckan för oss båda tror jag. Detta kommer att kompenseras med en superhet söndag, det känner jag på mig! Men nu är det fredag och jag ska tydligen på någon slags dubbeldejt ikväll. Börjar redan bli orolig för hur jag ska klara av att träffa irl-människor.

 

Jag har haft mycket boarderlinehänder nu i slutet där jag tagit fel beslut vid nästan varje tillfällle, ska gå igenom lite hh-s och försöka åtgärda problemet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att sätta på sig sina finaste grindbyxor. Ska snart bege mig till affären för att inhandla proviant för kvällen.

Här är ett axplock av vad som kommer att spelas ikväll:

Sunday brawl

wcoop-21 ($215 nlt)

250k gtd på party ($215)

championship på ongame ($200)

och en massa annat smått o gott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har varit i Göteborg i helgen och festat lite samt lirat en turre på CC som gick såååådär... Hälsade på en kompis som har flyttat dig för att studera.

 

Ikväll blir det lolstakes om ni vill kalla det så, inte högre än 55fo. Sprungit kallt så har valt att inte lira något dyrt på söndagarna till jag börjar hitta lite rungood igen.

 

De senaste veckorna har jag hittat en del ft's men de flesta har tyvärr varit 7-10 platser vilket inte är något att skryta över för framtida barnbarn.

 

Får snart ta och vända, börjar bli enformigt med tånaglar och vatten till frukost/lunch/middag

 

GL Iinkan och GL alla nötgrinders!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker är ett spel för dom som är bra på matte, har tur och är snygga. Jag är inget av detta, så krökar ist. God lycka ikväll fiskar! Själv ska man bli dyngrak och dyng-go ist!

 

En lite fisk i ett stort hav.

 

DEt gjorde du tokrätt i!!!!

 

Ute ur allt innan jag satt mig knappt. Hade kunnat skänkt 2k till nått mkt bättre.

Det positiva är dock att jag slipper sitta uppe till 5 på morgonen eller nått.

 

GL ni som kan det här bättre än jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Poker är ett spel för dom som är bra på matte, har tur och är snygga. Jag är inget av detta, så krökar ist. God lycka ikväll fiskar! Själv ska man bli dyngrak och dyng-go ist!

 

En lite fisk i ett stort hav.

 

Sjukt rätt gjort. Jag borde obv också gått för hattrick, istället så blir det fosterställning like every other sunday..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en sjukt kall söndag satte jag mig ner och lirade kl 19 idag. Min favoritturnering, $20r, på ongame gick jag faktiskt rätt så bra i men lyckades snubbla med 13 kvar när jag fick in det för cl-pott med TT vs 44. 4an i dörren kändes ganska standard. Inte nog med att jag springer som en kratta jag blir hånad på varenda bord i chatten. Jag skriver väldigt sällan men alla verkar vara på mig som hökar. Gör ABC-spel och blir totaltrashad trots att jag förlorar potterna. Sjukt tiltande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bubblor var temat för gårdagens spel. Hittade 2 ft-bubblor, 4 bubblor och en 5e plats. Typ lillback eller lillplus skulle jag tro. Gårdagens behållning var annars att jag hittade ett €2k-paket till SM. Turneringen var dessutom en $5 fo så det var lite gummi att spela HU när tvåan fick $70. Sjukt värde i turneringen var det i alla fall då det endast var 80 spelare med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Började att tappa 12k pott i SM kvalet med 30 kvar för en 30k stack som hade varit chip 2a på finalbordet. Tappar CL pott med 15 kvar AQ vs AK på AKJQx bräda (han bettar supervekt på turn och river). Slår upp några ggr på ft och får vika mot push. Får slutligen in det AQ vs AA. Nu blir det break ett par dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har inte orkat skriva här på ett tag, är all time low, sprrungit brutalt dåligt i snart 2 månader med undantag på en 1st och en 2a plats. Denna veckan har jag haft 5st ftbubblor och en 7e plats på 2 speldagar, bryr mig inte om att inte få ta en jävla pott och busta varje turre innan första pausen men när man går deep kanske man kan få ta en pott runt bubblan. Har aldrig spungit sämre i hela mitt liv.

 

Tråkigt att man alltid ska skriva massa whine osv. Har aldrig spelat bättre än vad jag hargjort de senaste två veckorna, man börjar undra hur mycket över EV man måste sprungit de senaste året. Jo jag vet varians, men nu får det fan ta och vända...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Ännu en mysig kväll med 8e plats i 25k 109d Ipoker först AJ vs JJ för CL och sen 99 vs en steksyn AKs för top 3 stack.

 

Sen låg jag chip 2a i 5d rebuy på ipoker från 14 kvar. Tappar först flipp för multi CL, dubblar sedan på ftbubblan utan showdown för att sen få in det i blindsen med A4s vs Q5, rr flush torsk. På ft short pushar UTG+2 jag stälelr bakom drygt 10 big med A8 och han får träffa med sin J9, Megashort igen och bustar sedan Q3 vs AJ på 9e plats (avg på ft var drygt 10big).

 

Sprungit som en hora i 2 månader nu, sålänge man inte får in degen f o m 15 kvar så går allt fin fint.. KNULLA MITT LIV

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...