Drekari Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Hoppas att han där uppe vill vara schyst idag och boosta min rulle lite! let's klonk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergman Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Nästan bättre än pokerlandet. Imo finns inget bättre än pokerlandet asssssssszzzzzzzzzzzsååå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 in before Linkan-brag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 in before Linkan-brag! haha visste att temabytet skulle göra susen. Hur har det gått för åskan idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 haha visste att temabytet skulle göra susen. Hur har det gått för åskan idag då? Graaatz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 haha visste att temabytet skulle göra susen. Hur har det gått för åskan idag då? Gratz och snyggt jobbat! EDIT: Sitter deep i 200k ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 haha visste att temabytet skulle göra susen. Hur har det gått för åskan idag då? Näe inget vidare...fast det var rätt kul att spela idag, det måste jag göra om! Lirade bara på party dock, måste lära mig tycka om min pc så jag kan skrota laptopgrinden till förmån för lite mer seriös hud-grind på flera sajter... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Sjukt bra jobbat Link! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 har inte en aning om hur stor klonk men gz iaf Var har ni gjort av han den bittre snubben som brukar klanka ner på folk spec när han e tiltad, taxxxi kallar ni han va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Bra ding idag Taxxi! gratz osv UL med ipoker srsly. GG ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Blev ett + idag som var skönt. 16e plats i ipokers stora som var mindre skönt men orkar inte tilta. Man satt så short osv, satt med 10k hela vägen till bubblan där man hittade en liten rush när man fick dra ut med AJ några ggr hehe. Snyggt jobbat idag taxxi på party. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 har inte en aning om hur stor klonk men gz iaf Var har ni gjort av han den bittre snubben som brukar klanka ner på folk spec när han e tiltad, taxxxi kallar ni han va? Min ding var på knappt $5k Taxxi har fullt upp med att stapla sedelbuntar så han har nog inte tid att kommentera så mkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 har inte en aning om hur stor klonk men gz iaf Var har ni gjort av han den bittre snubben som brukar klanka ner på folk spec när han e tiltad, taxxxi kallar ni han va? Jag är kvar. Iaktar varenda inlägg du gör. Taxxi kallas jag med 2!!!!! x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Riktigt vidrig placering på stars igår inho Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Riktigt vidrig placering på stars igår inho Riktigt vidrigt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Riktigt vidrigt alltså Satt ju med här också, så raila ju. Han hade ju rätt tur några händer innan.... he he Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Hej dagboken Idag spelar jag igen, tihi. Spelar ni? Har nytt nick på party. Leta längst upp i resultatlistorna så kommer ni inse vilket som är mitt nya nick GL alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Hej dagboken Idag spelar jag igen, tihi. Spelar ni? Har nytt nick på party. Leta längst upp i resultatlistorna så kommer ni inse vilket som är mitt nya nick GL alla! Oooh, nytt nick på party wp! Kan det vara squirtmaker? Yes idag liras det, glgl idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Oooh, nytt nick på party wp! Kan det vara squirtmaker? Yes idag liras det, glgl idag! Tänk om vi hade squirtmaker i vår DB. Vore beyond alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Tänk om vi hade squirtmaker i vår DB. Vore beyond alltså! I wish! Jag nickar EnGangVarJagUng Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 I wish! Jag nickar EnGangVarJagUng not so hidden nick... själv föddes man gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Lirar också hiiiii....Papco va liras? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 31 Januari , 2011 Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Lirar också hiiiii....Papco va liras? outar gärna mitt pokerstars nick, pvpapco checka .. har inte riktigt bestämt mig redan bustat 3 turrar, blir nog 4$ 2R1A samt 22$ HU så inga större grejer själv då taXXXi? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts