Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk

Iinkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Gött att du är tillbaka vegas!

Skojar du att man blev full igår, spydde som om det inte fanns någon morgondag. Hade dock jävligt kul för en gångs skull. Stod och dansa med en tjej så kom den största snubben jag har beskådat och drog mig i håret, antar att det var hennes kille. Utan att överdriva för mycket känner jag att man börjar få tillbaka mitt game hos brudarna.

Nu till den bästa nyheten någonsin. Har fått lägenhet i GBG och flyttar på fredag!! Såååååja! En 2a på majorna, typ 10 meter från hållplats majvallen om jag minns rätt. Fullt möblerad då av ren och skär orutin inte samlat på sig massa prylar genom åren så passade det perfekt. Får ha den i 3 månader till att börja med.

Lite bakfull man är ändå. Fattar inte ens hur man orkade skriva detta. Denna dag kommer bli galet lugn.

Nu vill vi ha reserapport från Hookuzz och grinder! fosterställning till den är uppe på dbn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu till den bästa nyheten någonsin. Har fått lägenhet i GBG och flyttar på fredag!! Såååååja! En 2a på majorna, typ 10 meter från hållplats majvallen om jag minns rätt. Fullt möblerad då av ren och skär orutin inte samlat på sig massa prylar genom åren så passade det perfekt. Får ha den i 3 månader till att börja med.

Du missade den viktigaste infon. Vad är det för internet och är det riggad ip?

Länk till kommentar

Sorry grappar, men ingen rapport ännu. Kommer i dagarna kanske :) Riktigt soft att du kommer ner igen srsly. Stort grattis! Köra helg-grind nästa helg då? Du sa ju ändå att du skulle trycka in mkt volym framöver..då kan vi likagärna köra fullt ut asap imo!

Ja riktigt sweet! Hade megaflyt med läggan asså, som man brukar säga, ingen fattar hur flyt jag hade.

Joinar helggrinden nästa vecka och hoppas verkligen IPet är något att hänga i julgranen nu!:-D . Gött att du har fixat nätet nu. Var på tal om ingenting i dina trakter när jag var i gbg där senast och tog fel buss :D

Ikväll blir det sjukt lugnt med film med familjen, händer inte så ofta. The tourist och get him to the greek som man har sett ett antal ggr nu men är typ den bästa filmen någonsin. Nästan bättre än pokerlandet.

Länk till kommentar

Jaaa lycka till boys! i´ve got a feeling...

Tyty och detsamma!

Som linkan säger så blir det riktigt mycekt turrar idag iom alla jävla multi tourneys också. Har en WPT satellit som ska bubblas också.

Annars blir det std som partys, ongame och ipokers stora samt stdpasset.

glgl idag boys!

Länk till kommentar