Bergman Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 reserapport med bilder osv inom kort! kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Gött att du är tillbaka vegas! Skojar du att man blev full igår, spydde som om det inte fanns någon morgondag. Hade dock jävligt kul för en gångs skull. Stod och dansa med en tjej så kom den största snubben jag har beskådat och drog mig i håret, antar att det var hennes kille. Utan att överdriva för mycket känner jag att man börjar få tillbaka mitt game hos brudarna. Nu till den bästa nyheten någonsin. Har fått lägenhet i GBG och flyttar på fredag!! Såååååja! En 2a på majorna, typ 10 meter från hållplats majvallen om jag minns rätt. Fullt möblerad då av ren och skär orutin inte samlat på sig massa prylar genom åren så passade det perfekt. Får ha den i 3 månader till att börja med. Lite bakfull man är ändå. Fattar inte ens hur man orkade skriva detta. Denna dag kommer bli galet lugn. Nu vill vi ha reserapport från Hookuzz och grinder! fosterställning till den är uppe på dbn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Taxxi de la vega, snyt dig i pungen och skriv lite mer vad som händer at casa de taxxi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 29 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Nu till den bästa nyheten någonsin. Har fått lägenhet i GBG och flyttar på fredag!! Såååååja! En 2a på majorna, typ 10 meter från hållplats majvallen om jag minns rätt. Fullt möblerad då av ren och skär orutin inte samlat på sig massa prylar genom åren så passade det perfekt. Får ha den i 3 månader till att börja med. Du missade den viktigaste infon. Vad är det för internet och är det riggad ip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Du missade den viktigaste infon. Vad är det för internet och är det riggad ip? Hörde via ryktesvägen att IPet ska vara riggat. Obv fiber . samt jävligt gött att bo själv också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 ge mig sunday million klonk så jag också kan flytta till egen lägenhet i göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Sorry grappar, men ingen rapport ännu. Kommer i dagarna kanske Riktigt soft att du kommer ner igen srsly. Stort grattis! Köra helg-grind nästa helg då? Du sa ju ändå att du skulle trycka in mkt volym framöver..då kan vi likagärna köra fullt ut asap imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Just det...kommer ta oskulden på ipet imon. Bara Gud vet hur detta kommer sluta.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Sorry grappar, men ingen rapport ännu. Kommer i dagarna kanske Riktigt soft att du kommer ner igen srsly. Stort grattis! Köra helg-grind nästa helg då? Du sa ju ändå att du skulle trycka in mkt volym framöver..då kan vi likagärna köra fullt ut asap imo! Ja riktigt sweet! Hade megaflyt med läggan asså, som man brukar säga, ingen fattar hur flyt jag hade. Joinar helggrinden nästa vecka och hoppas verkligen IPet är något att hänga i julgranen nu! . Gött att du har fixat nätet nu. Var på tal om ingenting i dina trakter när jag var i gbg där senast och tog fel buss Ikväll blir det sjukt lugnt med film med familjen, händer inte så ofta. The tourist och get him to the greek som man har sett ett antal ggr nu men är typ den bästa filmen någonsin. Nästan bättre än pokerlandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 ge mig sunday million klonk så jag också kan flytta till egen lägenhet i göteborg Lättare sagt än gjort. Men en vacker dag så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 29 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 srsly har fått ny lägga, hokuzz har skaffat riktigt internet, opeln... Mycket man måste se i gbg. Får bli ett besök dit mycket mycket snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 29 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Just det...kommer ta oskulden på ipet imon. Bara Gud vet hur detta kommer sluta.... Skönt! Då är det iaf nått i din lägenhet som inte är oskuld;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 29 Januari , 2011 Rapport Share Postad 29 Januari , 2011 Just det...kommer ta oskulden på ipet imon. Bara Gud vet hur detta kommer sluta.... Du behöver nog inte oroa dig, jag vet hur man suger ut ipn och det va mer än ett år sen sist så det är på tiden sas... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Fint att starta grinden lite småtiltad efter handbollen. Nu blir det att ladda med spaghetti o Quornfärssås innan man sätter sig ner vid speldatorn. Kommer ladda på med en hel del turneringar idag. Hoppas på att spela fram till morgonkvisten! GL db-n Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Jaaa lycka till boys! i´ve got a feeling... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Jaaa lycka till boys! i´ve got a feeling... Tyty och detsamma! Som linkan säger så blir det riktigt mycekt turrar idag iom alla jävla multi tourneys också. Har en WPT satellit som ska bubblas också. Annars blir det std som partys, ongame och ipokers stora samt stdpasset. glgl idag boys! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Gl link ock ni andra! Själv ska jag nöta säsong 2 av the wire samtidigt.. Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Gl link ock ni andra! Själv ska jag nöta säsong 2 av the wire samtidigt.. Peace ty och gl! Har tankat säsong 1 av the wire men inte börjat kolla ännu. Verkar riktigt nice och hört bra saker om den. . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Gl link ock ni andra! Själv ska jag nöta säsong 2 av the wire samtidigt.. Peace Sett alla säsonger utav the wire, och får rysningar bara utav att tänka på den , så sjukt bra var den! så är lite avis på att ni faktum inte sett alla avsnitt än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Då kör vi grappar! Stuga hos mig med Inho, Taxxi och Doyle. Värmer vi upp det nya ipet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 jag har till och med bytt tema på party för att försöka bryta förbannelsen där. Nu hoppas jag bara på att komma på betherenow's bord så att man har någon att dra ut också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 gl till alla ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 30 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 sweet att man missclicka sig ur championchip efter 40 min. För dum för poker! Då är det fan illa... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 Lite komiskt att varenda jävla gång ja lirar turrar på stars så är det alltid en jävla amerikansk som har kort på sig själv och en fet jävla fisk han har fångat. Blir alltid en snabb note på dom, amerikansk torsk som spelar 4fun! :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 30 Januari , 2011 Rapport Share Postad 30 Januari , 2011 har hört att han med landskrona bois avatar är jävligt grym..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts