Iinkan Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Ung som man är försov man sig till allt vad norrköping heter. Sjukt besviken på dig inho! Men det kommer fler chanser att bärsa ihop. Om allt går rätt så hoppas jag på en grindstuga i gbg väldigt snart! Kul att höra från dig också hokuzz, det låter ruggigt nice därborta, passa på att njuta rejält de sista dagarna så att ni är taggade när ni kommer tillbaka till grindlunken! Tror tyvärr vi har förlorat taxxi, ryktet säger att han hoppade men han springer så kallt så han lyckades inte ens slå sig. srsly: Kebabpizza är aldrig fel. Själv kokade jag pasta och gjorde något som man med lite fantasi skulle kunna förväxla med en pastasås Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 23 Januari , 2011 Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Tja grappar hur går det egentligen? Läste om din ding linkan, riktigt snyggt wd , det gjorde mig glad att se:) har taxxi hoppat eller? Mtp noll aktivitet de senaste sidorna! Själv är man i Bangkok och skriver från en telefon bor på ett sjukhushotell där det är bvglari-badkar som std. Självklart snordyrt på srslys vis. Har man inte pengar kan man ju alltid låtsas som inho alltid säger! Idag bligen middag i skybaren på 65 vånigen med glasgolv och jag är höjdrädd... Får bli fylla innan... Hoppas ni fortsätter dikta grappar så hörs vi om ngra dar! Yours truly, Hokuzz Det låter som att du har det riktigt gött! Haha, skulle inte vilja veta vad de badkaren kostar.. . Hoppas verkligen att ni har hunnit vara på ett gäng pingpong-shows? När du kommer tillbaka får du berätta mer hur fan det har varit! Kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2011 Då kör vi igång söndagens grind. GL gubbs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 29e plats i CC. räcker väl knappt för att ligga på plus.. AQ vs TT för top 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Hur gick det för er igår? Någon fet klonk? Förövrigt så hittade man en schyst låt såhär på morgonkvisten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Hur gick det för er igår? Någon fet klonk? Inga feta klonkar för vårt bolag iaf. Vaknade fiskigt tidigt och inser att jag inte fått nya datorn, mobilen har pajat och jag har ingen mat i kylen. Idag ska jag tydligen spela squash. Troligen kommer jag inte att överleva då min fysik kan jämföras med en 80-årig kedjerökare... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Alla dessa val, pizza eller donken? har ni ingen pastamannen där du bor ? Det är nöten IMO! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 har ni ingen pastamannen där du bor ? Det är nöten IMO! Däremot tror jag att festivallegenden bajsmannen kommer från Lidköping? Kan de vara släkt på något sätt? Dagens goodrun: Hade visst fått datorn ändå! Känns grymt nötig. 12 bord/skärm utan överlapp, såvida man inte lirar ongames onötiga bord såklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Som jag skrev på andra sidan är hur det gick igår. Vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta att alla turrar på ftp är multientries idag? Trodde Linkan med nya datorn skulle vara taggad för lir idag? Själv paja min rauter hemma så fick sticka iväg och laptopgrinda hos morsan idag i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Riktigt fattigt att de ska köra en dubbel garantivecka och gör precis alla turrar till multienries :F Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 24 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Trodde Linkan med nya datorn skulle vara taggad för lir idag? Lugn och fin chefen, nu är jag inne o köttar turrar. Var iväg och spelade squash. Tror inte jag varit så här trött på flera år. Men jag känner också att jag saknat fysisk aktivitet så förhoppningsvis kommer jag att göra det här lite mer kontinuerligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Tack för i lördags sir Linkalot! Riktigt god mat och trevligt sällskap! Blev lite bakis för första gången på länge. Känner du dig riktigt seg någon dag kan vi ju ta en squashmatch. Tror inte jag, i mitt Bantarbjörn stadie, pallar att lita mot dig i högform.. GL ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Är jag ensam på hela PF om att gilla multi-entries konceptet? Tycker det är riktigt mys. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 24 Januari , 2011 Rapport Share Postad 24 Januari , 2011 Riktigt fattigt att de ska köra en dubbel garantivecka och gör precis alla turrar till multienries :F Håller med. Sen ftops main också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Noosebleed på ftp nu... inhoo vs frida83 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Tack för i lördags sir Linkalot! Riktigt god mat och trevligt sällskap! Blev lite bakis för första gången på länge. Känner du dig riktigt seg någon dag kan vi ju ta en squashmatch. Tror inte jag, i mitt Bantarbjörn stadie, pallar att lita mot dig i högform.. GL ikväll! Tack själv, var skoj. Jag körde över Magnus o vann med 5-0 i set såklart. Du får träna lite så kanske du har chans mot mig. Lyckades sträcka mig i röven, man är inte bäst tränad direkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 25 Januari , 2011 Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Jag uppskattar multi i superturbo och turboturrarna, men i ftops main t.ex. kommer ju varje reg ha 4 säten medan satelitfisken nöjer sig med sitt 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2011 Jag uppskattar multi i superturbo och turboturrarna, men i ftops main t.ex. kommer ju varje reg ha 4 säten medan satelitfisken nöjer sig med sitt 1. Håller med. Känns som att man inte ska spela turneringen om man inte har råd att köpa 4 inköp. Har inte riktigt koll på alla regler men det känns verkligen som att det måste vara ev+ att köpa in 4x. Som jag fattar det så slås markerstaplarna ihop om man t.ex. har två inköp kvar vid finalbord. hur funkar det med pengarna vid sånt tillfälle? får man pengar för plats 9 och sedan för den platsen man till slut hamnar på? Edit: Hittade det själv; Hur avgörs slutplaceringen för ”sammanslagningsinköp”? När två av dina inköp slås samman, kommer ”sammanslagningsinköpet” från det uppbrutna bordet att anses vara utslaget från turneringen. Exempel: om 18 inköp återstår efter att dina inköp har slagits samman, kommer ditt ”sammanslagna inköp” officiellt att sluta turneringen på 19:e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Måste få skryta lite.. lirade en €10 euro idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 gz och liten bild! Hittade en 1st plats i 8k speed rebuy på party för $2k. Var riktigt skönt när man knappt inte hittat ett ft i hela januari so far. Min jävla router gick sönder hemma hos farsan så fick lira 1 dag på den nya stationära vilket var en besvikelse. Men nytt beställt och kommer väl i veckan. Fick helt enkelt ta några dagars laptopgrind hos morsan vilket inte är supernuts asså. Mtp på alla multientries också. Kan ju inte direkt sitta och lira 18 bord på laptopen.. Nu blir det ett eller 7 avsnitt av dirty sexy money. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Måste få skryta lite.. lirade en €10 euro idag Skryta om vadå?! Du vann ju inte ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Skryta om vadå?! Du vann ju inte ens... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Vafan är det för gigantisk bild? Tilten som pratar såklart, grattis till andraplatsen men mer grattis till srslyfu som sprang hem partyturren. Du måste lära mig att springa på party alltså! Kom trea i en turnering för $2k idag men är lite bitter ändå. Jaja plusdag för båda i bolaget!!! tror nästan att det är första gången sen vi började lira ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 Skryta om vadå?! Du vann ju inte ens... Fick faktiskt in det med bäst hand men han fick runner runner färg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 26 Januari , 2011 Rapport Share Postad 26 Januari , 2011 gz och liten bild! Hittade en 1st plats i 8k speed rebuy på party för $2k. Var riktigt skönt när man knappt inte hittat ett ft i hela januari so far. Min jävla router gick sönder hemma hos farsan så fick lira 1 dag på den nya stationära vilket var en besvikelse. Men nytt beställt och kommer väl i veckan. Fick helt enkelt ta några dagars laptopgrind hos morsan vilket inte är supernuts asså. Mtp på alla multientries också. Kan ju inte direkt sitta och lira 18 bord på laptopen.. Nu blir det ett eller 7 avsnitt av dirty sexy money. Gz btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts