Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk

Iinkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tjena dagboken! vad händer?

WOW, finbesok :mrgreen:

Jag ar just nu i thailand. Sitter pa phi phi atm. Hade sjalvklart karatefylla inatt och spenderade natten pa toaletten med tacke och toalett som kudde:roll: Dock sjukt kallt att dom stanger av musiken kl 0100 :cry:

Hur gar det for er? Har ngn dinga ngt? Springer taxxi forf best i varlden? :twisted: Aja, ska ta mig ett dopp i polen nu samt inte tanka pa poker mer denna dag :mrgreen:

Mvh Banglaroad15

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WOW, finbesok :mrgreen:

Jag ar just nu i thailand. Sitter pa phi phi atm. Hade sjalvklart karatefylla inatt och spenderade natten pa toaletten med tacke och toalett som kudde:roll: Dock sjukt kallt att dom stanger av musiken kl 0100 :cry:

Hur gar det for er? Har ngn dinga ngt? Springer taxxi forf best i varlden? :twisted: Aja, ska ta mig ett dopp i polen nu samt inte tanka pa poker mer denna dag :mrgreen:

Mvh Banglaroad15

Haha hade inte räknat med något annat! Taxxi springer fortfarande som en gud, srsly ballar i Uddevalla och jag har spelat HU sng i helgen. Idag kommer det dock bli mtt som vanligt! Då får vi se om onepiecen är riggad eller inte.

Jobba ding!

Länk till kommentar

Haha hade inte räknat med något annat! Taxxi springer fortfarande som en gud, srsly ballar i Uddevalla och jag har spelat HU sng i helgen. Idag kommer det dock bli mtt som vanligt! Då får vi se om onepiecen är riggad eller inte.

Jobba ding!

Lever ni i uddevallatrakten? studerar där atm! :)

Länk till kommentar

sorry om ni känner att jag ockuperar er dagbok lite men här får man respons iaf :)

Dags å lira söndagssteken på svs nu då , GL!

Datum: lö jan 15 2011

Speltid: 21:33

Totala odds: 4,72

Typ: fyrling

Belopp: 507,00 SEK

Vinst: 2 398,39 SEK

grattis.

Slutar spelar för idag efter en bra start men en förskräcklig avslutning.

Länk till kommentar

Hur gick det för herrn idag då?

Nja, lyckades skrapa ihop hela 1 stycken ITM men det var rätt väntat och välförtjänt då jag nog slösat bort min turkvot på party vid det här laget...tråkigt att inte få utdela några grattisposter i denna dagbok den här veckan :( hade redan slipat på formuleringarna men tar dem nästa söndag ist!

Länk till kommentar

Jag ar beroende av detta forum..Saknar tillochmed msntiltningarna med linkan! Ser att ni har sprungit kallt...Det gor ont att se :-( Men det vander snart.. Sjalv har man det ofortjant bra...Men ngn ggn far man val ma bra med... Ska slagga nu klockan ar elva och jag ar fortfarande bakis....

Yours truly, Hokuz

Du saknas här i whineorgien! Men tänk inte på det här nu ditt lilla helvete, du ska ha det nice i solen!

Länk till kommentar