Drekari Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tjena dagboken! vad händer? turrar för hela slanten :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tjena dagboken! vad händer? WOW, finbesok Jag ar just nu i thailand. Sitter pa phi phi atm. Hade sjalvklart karatefylla inatt och spenderade natten pa toaletten med tacke och toalett som kudde:roll: Dock sjukt kallt att dom stanger av musiken kl 0100 Hur gar det for er? Har ngn dinga ngt? Springer taxxi forf best i varlden? Aja, ska ta mig ett dopp i polen nu samt inte tanka pa poker mer denna dag Mvh Banglaroad15 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Håll tummarna för mig boys Tippade detta: Birmingham City - Aston Villa X2 Liverpool - Everton 1X Sunderland - Newcastle United X2 Tottenham Hotspur - Manchester United X2 Första gången jag vill att liverpool ska få poäng .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 WOW, finbesok Jag ar just nu i thailand. Sitter pa phi phi atm. Hade sjalvklart karatefylla inatt och spenderade natten pa toaletten med tacke och toalett som kudde Dock sjukt kallt att dom stanger av musiken kl 0100 Hur gar det for er? Har ngn dinga ngt? Springer taxxi forf best i varlden? Aja, ska ta mig ett dopp i polen nu samt inte tanka pa poker mer denna dag Mvh Banglaroad15 Haha hade inte räknat med något annat! Taxxi springer fortfarande som en gud, srsly ballar i Uddevalla och jag har spelat HU sng i helgen. Idag kommer det dock bli mtt som vanligt! Då får vi se om onepiecen är riggad eller inte. Jobba ding! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Håll tummarna för mig boys Tippade detta: Birmingham City - Aston Villa X2 Liverpool - Everton 1X Sunderland - Newcastle United X2 Tottenham Hotspur - Manchester United X2 Första gången jag vill att liverpool ska få poäng .. Det är fotboll va? glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Det är fotboll va? glgl haha stämmer wooow im impressed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Haha hade inte räknat med något annat! Taxxi springer fortfarande som en gud, srsly ballar i Uddevalla och jag har spelat HU sng i helgen. Idag kommer det dock bli mtt som vanligt! Då får vi se om onepiecen är riggad eller inte. Jobba ding! Lever ni i uddevallatrakten? studerar där atm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Håll tummarna för mig boys Tippade detta: Birmingham City - Aston Villa X2 Resultat: 1-1 Liverpool - Everton 1X Sunderland - Newcastle United X2 Resultat: 1-1 Tottenham Hotspur - Manchester United X2 Första gången jag vill att liverpool ska få poäng .. 2 matcher kvar nu, KOM IGEN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Lever ni i uddevallatrakten? studerar där atm! Nej, vet inte ens var Uddevalla ligger... Srsly lever kanske i dom trakterna, han bor i Lidköping. Har inhandlat grindmat: 2 baguetter 1 powerade 1 coca cola 1 cheesecake passionsfrukt 1 pringles 1 tacopaj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Birmingham City - Aston Villa X2 Resultat: 1-1 Liverpool - Everton 1X Resultat: 2-2 Sunderland - Newcastle United X2 Resultat: 1-1 Tottenham Hotspur - Manchester United X2 Dags att safebetta 300 på tottenhamn till oddset 2.80 så går jag minst plus 40kr och max 1500 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Nej, vet inte ens var Uddevalla ligger... Srsly lever kanske i dom trakterna, han bor i Lidköping. Har inhandlat grindmat: 2 baguetter 1 powerade 1 coca cola 1 cheesecake passionsfrukt 1 pringles 1 tacopaj Jag har inget att äta hemma haha fuck. 2 red bull, räcker de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Jag har inget att äta hemma haha fuck. 2 red bull, räcker de? har du mûsli så prova de med redbull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Hur ska man kunna spela turrar idag när man springer som havet? KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLTTTTTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tjena dagboken! vad händer? Kul att du har hittat hit m8! Sitter lite semibakis och startat upp grinden. har lite historier om helgen som får komma upp senare. GLGL idag Bustade 250k party inom första 10 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 sorry om ni känner att jag ockuperar er dagbok lite men här får man respons iaf Dags å lira söndagssteken på svs nu då , GL! Datum: lö jan 15 2011 Speltid: 21:33 Totala odds: 4,72 Typ: fyrling Belopp: 507,00 SEK Vinst: 2 398,39 SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 sorry om ni känner att jag ockuperar er dagbok lite men här får man respons iaf Dags å lira söndagssteken på svs nu då , GL! Datum: lö jan 15 2011 Speltid: 21:33 Totala odds: 4,72 Typ: fyrling Belopp: 507,00 SEK Vinst: 2 398,39 SEK grattis. Slutar spelar för idag efter en bra start men en förskräcklig avslutning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tjena dagboken! vad händer? Hur gick det för herrn idag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Hur gick det för herrn idag då? Nja, lyckades skrapa ihop hela 1 stycken ITM men det var rätt väntat och välförtjänt då jag nog slösat bort min turkvot på party vid det här laget...tråkigt att inte få utdela några grattisposter i denna dagbok den här veckan hade redan slipat på formuleringarna men tar dem nästa söndag ist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 uh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 uh alltid lika givande inlägg! Hur skulle vi klara oss utan dina djuplodande analyser och klockrena kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag ar beroende av detta forum..Saknar tillochmed msntiltningarna med linkan! Ser att ni har sprungit kallt...Det gor ont att se Men det vander snart.. Sjalv har man det ofortjant bra...Men ngn ggn far man val ma bra med... Ska slagga nu klockan ar elva och jag ar fortfarande bakis.... Yours truly, Hokuz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Jag ar beroende av detta forum..Saknar tillochmed msntiltningarna med linkan! Ser att ni har sprungit kallt...Det gor ont att se Men det vander snart.. Sjalv har man det ofortjant bra...Men ngn ggn far man val ma bra med... Ska slagga nu klockan ar elva och jag ar fortfarande bakis.... Yours truly, Hokuz Du saknas här i whineorgien! Men tänk inte på det här nu ditt lilla helvete, du ska ha det nice i solen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 håll nu på al madrid ikväll grabbar är ni snälla :] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 håll nu på al madrid ikväll grabbar är ni snälla :] tjurfäktning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts