obvspeltorsk Postad 4 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2010 vilka nivåer spelar du på boss? btw, tack alla för att ni inte sparkar på mig när jag redan låg NL50-NL100 PLO samt NLH Citera
Kimzors Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 hand 2: så du utesluter totalt AQ ifrån hans syn range? den är fold på turn, du sätter han på ENDAST dom två händerna du slår varför?? QQ handen foldar jag nog, alternativt synar och sen foldar turn ifall jag inte har read att han höjer färgdrag TT handen är ju fold pre, varför skulle han ha AK? KK/QQ skulle jag sätta han på jag är nyfiken hur du tänker på T9 handen Citera
obvspeltorsk Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2010 Dags för datorköp nu då (laptop). Någon som har tips på en prisvärd och bra dator i prisklassen 7-10k ? Väldigt tacksam för svar. Citera
Lemiux Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Dags för datorköp nu då (laptop). Någon som har tips på en prisvärd och bra dator i prisklassen 7-10k ? Väldigt tacksam för svar. Lägg till 2K och köp en Macbook pro 13", nöten. Citera
jlnsn Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Dags för datorköp nu då (laptop). Någon som har tips på en prisvärd och bra dator i prisklassen 7-10k ? Väldigt tacksam för svar. http://www.sony.se/product/vn-e-series/vpcea2s1e-l Jag kör på en sån. Funkar mycket bra. Lite schystare skärm också än std. Kolla runt för bästa pris, lyckades trixa till mig min för 6,7k. GL/ JNlsn Citera
Jamton Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Kul att se att de går bra för oss Norrbottningar;) Vars lirar du fotboll? Citera
nacho1337 Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 vad hade du för bb/100 förra månaden? Citera
obvspeltorsk Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2010 Lägg till 2K och köp en Macbook pro 13", nöten. inte macbook tack, typ inga pokerklienter stöjder det ;( http://www.sony.se/product/vn-e-series/vpcea2s1e-l Jag kör på en sån. Funkar mycket bra. Lite schystare skärm också än std. Kolla runt för bästa pris, lyckades trixa till mig min för 6,7k. GL/ JNlsn såg ju bra ut, men tänker inte inte riktigt lägga ut så mkt ;( Kul att se att de går bra för oss Norrbottningar;) Vars lirar du fotboll? piteå if, div 2 vad hade du för bb/100 förra månaden? kring 20 BB /100 kanske lite mindre, men inte mycket Citera
Lemiux Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 inte macbook tack, typ inga pokerklienter stöjder det ;( Jag bootcampar när jag lirar, sen så fort ur windows det bara går när grinden är över. drygt men helt klart värt det. Citera
bjoelle Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Jag köar också på en macbook, och ja, bootcamp fungerar prima. Problemet ligger väl snarare i prisklassen 7-10k, för de pengarna får du en pc med lite högre upplösning, vilket jag gissar är ett krav Är så inte fallet så är 13tums alu macbook pron förträfflig. Citera
Jamton Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 piteå if, div 2 Fan inte dåligt=) PM vilket # lr irlnamn så man kan ha koll på när ni krossar IFK igen:-) Citera
obvspeltorsk Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2010 Jag bootcampar när jag lirar, sen så fort ur windows det bara går när grinden är över. drygt men helt klart värt det. testat det på tjejens mac, not a big fan ;(. Men i övrigt är mac bra. Jag köar också på en macbook, och ja, bootcamp fungerar prima. Problemet ligger väl snarare i prisklassen 7-10k, för de pengarna får du en pc med lite högre upplösning, vilket jag gissar är ett krav Är så inte fallet så är 13tums alu macbook pron förträfflig. Tack för tipset Ska kollas Fan inte dåligt=) PM vilket # lr irlnamn så man kan ha koll på när ni krossar IFK igen:-) PMar sen Citera
nacho1337 Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 kring 20 BB /100 kanske lite mindre, men inte mycket fan bra ju Citera
obvspeltorsk Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2010 fan bra ju Såpass litet sample ändå men ligger just nu på 17,7BB/100 på nivån 1/2 har ett sample på 67k händer Hade ett större sample på gamla datorn då jag hade 200k händer 0,5/1 innan jag klev upp och hade då 15,8BB/100 eller något Citera
nacho1337 Postad 9 Juni , 2010 Rapport Postad 9 Juni , 2010 Såpass litet sample ändå men ligger just nu på 17,7BB/100 på nivån 1/2 har ett sample på 67k händer Hade ett större sample på gamla datorn då jag hade 200k händer 0,5/1 innan jag klev upp och hade då 15,8BB/100 eller något aha jag hade bara 13bb på 1/2 förra månaden Citera
obvspeltorsk Postad 12 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2010 Ser onekligen bra ut i vm bettingen Spikat allt utom senaste matchen då ;( Satsat både på vinst/förlust/oavgjort för lagen, samt ett specifikt resultat Sydafrika - mexico (1-1 eller X) Uruguay - Frankrike (0-0 eller X) Sydkorea - Grekland ( 2-0 eller 1 ) Argentina - Nigeria ( 2-1 eller 1 ) missade ;( Pokern ser iaf inte alls likande lovande ut, runt BE för månaden men upp 6k på sportsbettingen England - Usa ( svår match, England ska vara överlägsna men osäker på målskyttet. Milan backstjärnan i USA sägs vara i lite halvtaskig form, men tror ändå inte på något målkalas 1-0 till england, men kan lika gärna bli en 0-0 tillställning ) Citera
obvspeltorsk Postad 12 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2010 Skön målvaktstavla sopjävel, kvällens sista match och jag busta redan i första halvlek ;( Nåväl, får hoppas att england vinner för att säkra plusset iaf EDIT: en målvakttavla ifrån att spika igen, WP SOPJÄVEL! Citera
obvspeltorsk Postad 13 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2010 Tack algeriets kassa målvakt för den där bjudningen 1-0 (CHECK) JOBBA IN BOMBEN NU OCKSÅ Serbien - Ghana ( 1-0 ) Så länge dom spelar på Vidic blir det ingen utdelning på ghana. Var även sugen på 1-1 här eller 2-0 men serbien vinner med uddamålet Tyskland - Australien ( 2-0 ) funderade starkt om jag skulle sätta 1-0 eller 2-1 till och med, men tyskland har bra backlinje och livsfarliga forwards så dom sätter 2 baljor Knäckt 10k strecket nu i vinster, för detta vm och hade varit mer om inte ENGLAND SOPMÅLIS VARIT SÄMST Citera
tilta_mitt_liv Postad 13 Juni , 2010 Rapport Postad 13 Juni , 2010 hur stor e din bettingrulle? Och hur stora är dina standardbet? Citera
obvspeltorsk Postad 13 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2010 hur stor e din bettingrulle? Och hur stora är dina standardbet? 16k nu, brukar lägga ungefär 500-1000kr per match alternativt trippel/fyrling. Eller så satsar jag 100-200 på resultaten Citera
obvspeltorsk Postad 14 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2010 FML ;( SKEPPAR HELA BETTINGRULLEN PÅ ITALIEN TILL NÄSTAN 2ggr pengnarna (( Citera
Lemiux Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 FML ;( SKEPPAR HELA BETTINGRULLEN PÅ ITALIEN TILL NÄSTAN 2ggr pengnarna (( och det gick inte hem.. Citera
obvspeltorsk Postad 14 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2010 och det gick inte hem.. HAEHAHEHE ....... skeppar in 10k till gogo Citera
Recommended Posts