Akumila Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Ber om ursäkt för att jag skriver i Stars-delen, men av någon anledning kan jag inte posta i Full Tilt-delen (har PM:at devalanteriel om det), så flytta den gärna. Spelade en turnering på Full Tilt igår. Blev raisad och funderade på om jag skulle gå all-in eller folda. Valet blev enkelt: Citera
jnxjnxy Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 gå allin där? fulltilt räknade väl helt enkelt med att så kass kan du väl inte va... Citera
Joolix Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 På SvS så har de tagit bort både raise- och foldknappen för vissa verkar det som. Citera
Akumila Postad 17 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2010 gå allin där? fulltilt räknade väl helt enkelt med att så kass kan du väl inte va... Känner du Joss Ramdalf? Citera
RetxeD Postad 9 December , 2010 Rapport Postad 9 December , 2010 På SvS så har de tagit bort både raise- och foldknappen för vissa verkar det som. Haha! Ibland kan man nästan tro det, men tvekar! Citera
kossan Postad 9 December , 2010 Rapport Postad 9 December , 2010 Du har ju "slowplay mode" inkopplat. Citera
ibmachine Postad 9 December , 2010 Rapport Postad 9 December , 2010 Detta är ju ovanligt, men hur kommer det sig att man inte kan folda när det finns checkoption? Bara på Ftp. Citera
henjon Postad 9 December , 2010 Rapport Postad 9 December , 2010 Ring Sverker! Även om han pensionerat sig från Plus och ställt soptunnan i sitt garage så tror jag att det här kan räcka för en comeback; ett Plus-Pokerspecial! (Du säger alltså att de svenska spelarna inte får höja i position när de blir checkhöjda först? Är det så? Är det så? Jävla taiwanesiska skitsajt!) Citera
schumme Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 gå allin där? fulltilt räknade väl helt enkelt med att så kass kan du väl inte va... vad ska han ha lixom Citera
jkkman Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 hände mig en gång först in från utg. hade AA och limpade, fick 2 allins bakom Citera
Shahin86 Postad 10 December , 2010 Rapport Postad 10 December , 2010 hände mig en gång först in från utg. hade AA och limpade, fick 2 allins bakom fan, jag brukar inte va den som är den, men varit sist in från utg nångång? (= Citera
Recommended Posts