Mecklenburgare Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Dock... är ju uttalandet rent faktiskt korrekt. Möjligen kan vara användandet av N-ordet som genererar varningen... Varför skulle man inte få skriva neger? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 17 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2010 Varför skulle man inte få skriva neger? Därför att om negern i fallet råkar vara kastrerad (så som i STs fall) så räknas det som hets mot folk grupp, rasism och gud vad vad enligt våran eminenta moderatorgrupp! Citera
henjon Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Kan tänka mig att tillåta allt i sandlådan utom särskrivningar. *Snap* Citera
devalanteriel Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Får man skriva moderatorkuk? Eller är det också hets mot folkgrupp? Hur som helst så är jag också intresserad av exempel på något jag får skriva i sandlådan utan konsekvens som hade resulterat i en varning på övriga pf.. Dev? Sluta tramsa. Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 19 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2010 Sluta tramsa. Jag är allvarlig. Jag tycker det är sjukt att ni modererar så godtyckligt och inte kan stå för det ni gör. Citera
Supertequila Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Supertequila är en fitta Jag har en snopp... jag svär. Citera
Joey Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Kan tänka mig att tillåta allt i sandlådan utom särskrivningar. *Snap* Att skriva snap efter sitt eget inlägg borde inte vara tillåtet i någon forumdel. Citera
mr-flow Postad 20 Maj , 2010 Rapport Postad 20 Maj , 2010 Att skriva snap efter sitt eget inlägg borde inte vara tillåtet i någon forumdel. *Snap* Fyp Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 21 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 21 Maj , 2010 devalanteriel, du är en riktig fitta om du inte bemöter kritiken/svarar på frågorna snart. EDIT: Du är en fitta ändå, men det vore gött med lite svar. Citera
klanton Postad 21 Maj , 2010 Rapport Postad 21 Maj , 2010 devalanteriel, du är en riktig fitta om du inte bemöter kritiken/svarar på frågorna snart. EDIT: Du är en fitta ändå, men det vore gött med lite svar. Amen durå? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 22 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 22 Maj , 2010 Amen durå? Och så ville anton vara med och leka... Önskar din bror lycka till i WPTn.. Citera
popquee Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Och så ville anton vara med och leka... Önskar din bror lycka till i WPTn.. BACKARÅ Citera
diazo Postad 17 Juni , 2010 Rapport Postad 17 Juni , 2010 alltså vikan inte ha mer sand i sandlådan, min vagina är redan fylld av sand... Citera
Recommended Posts