ANGRYKOREAMAN Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Jag vill ha en SANDLÅDA där man får kasta sand fritt, precis som det var tänkt när gruppen skapades. Jag fick en varning för att jag skrev "kastrerad neger" i sandlådan. Det tycker inte jag motsvarar det gruppen skapades för.. SKAPA EN NY SANDLÅDA där man faktiskt får vara lite elak!! Citera
devalanteriel Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Sandlådan är till för att ni ska få vara elaka mot varandra. Sandlådan inte till för att du ska få skriva vad som helst om personer som inte är med i sandlådan. Sandlådan är inte till för att håna någon genom att jämföra personens spelförmåga med en "kastrerad neger". Vi kommer inte att plocka bort modererandet helt någonstans på Pokerforum. Vill du skriva vad du vill finns det andra ställen för det. Det är löjligt att detta är så svåraccepterat av vissa. PF.nu och Poker.se ser internet som en förlängning av verkligheten och inte något som utesluter en från normalt hyfs. Citera
Supertequila Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Det absolut värsta är imo att han hade så fel om adressatens spelskicklighet. Spelet var lätt top tio i PF.s historia enligt flera lärda. Trodde varningen utfärdades av den grunden... Citera
okocha Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Det absolut värsta är imo att han hade så fel om adressatens spelskicklighet. Spelet var lätt top tio i PF.s historia enligt flera lärda. Trodde varningen utfärdades av den grunden... jag såg kommentaren som en komplimang till dig Citera
Supertequila Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 jag såg kommentaren som en komplimang till dig mmm antar att kommentarens art var sådan att den lämnar ett brett tolkningsutrymme. Enda sättet att reda ut det här är att hitta en kastrerad svart spelare och se hur hans spelskicklighet står sig mot eliten. Är Ivey kastrerad? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 16 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2010 Sandlådan är till för att ni ska få vara elaka mot varandra. Sandlådan inte till för att du ska få skriva vad som helst om personer som inte är med i sandlådan. Sandlådan är inte till för att håna någon genom att jämföra personens spelförmåga med en "kastrerad neger". Vi kommer inte att plocka bort modererandet helt någonstans på Pokerforum. Vill du skriva vad du vill finns det andra ställen för det. Det är löjligt att detta är så svåraccepterat av vissa. PF.nu och Poker.se ser internet som en förlängning av verkligheten och inte något som utesluter en från normalt hyfs. Jag försökte vara tydlig med att jag var elak mot ST. Är det där det faller att det kunde tolkas rasistiskt? Är det här okej isf: ST: Du och enbart du spelar som om du vore en kastrerad neger! Citera
Supertequila Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Jag är rätt mörk (mellanöstern) och omskuren i o f s.... Men jag tror du är ute och cyklar, både rasmässigt, könsingreppsmässigt, och spelkunskapsmässigt. Ban for life imo Citera
honest99 Postad 16 Maj , 2010 Rapport Postad 16 Maj , 2010 Kan vi få lite exempel på vad som är tillåtet i sandlåden, men inte i övriga forumet? Ändra rubriker i sandlådan är tydligen helt ok för moderatorer... Citera
Snygglenn Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 och spelkunskapsmässigt. dont push it Citera
devalanteriel Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Är det här okej isf:ST: Du och enbart du spelar som om du vore en kastrerad neger! Givetvis inte. Det implicerar fortfarande att kastrerade negrer är idioter. Sluta försöka levla. Kan vi få lite exempel på vad som är tillåtet i sandlåden, men inte i övriga forumet? Ändra rubriker i sandlådan är tydligen helt ok för moderatorer... Rubriker ska spegla trådarnas innehåll. Det gäller även för Sandlådan. Citera
honest99 Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Rubriker ska spegla trådarnas innehåll. Det gäller även för Sandlådan. Ok, jag tyckte att det var en bra ide att förväxla kristendom med islam (med flit) för att förtydliga. I tidningar brukar också just rubriker tillåtas att skrivas lite mer "artistiskt" än innehållet, men jaja ... inte i PF's sandlåda, där det mesta är tillåtet...... Citera
Hjort Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 ST: Du och enbart du spelar som om du vore en kastrerad neger!Inte nog med att stackarna är kastrerade, sen jämför du dem med ST också. Hets mot folkgrupp imo. Citera
bananuz Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Varför är det viktigt att få häva ur sig vilka vidrigheter som helst på ett pokerforum? Varför är det överhuvudtaget intressant? Har halva forumet diagnoser? Tar tillbaka sista frågan förresten, vet redan svaret på den. Citera
greywolf Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 något mer du ville ha sagt? babianröv. Citera
MikeTime Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 något mer du ville ha sagt? babianröv. Ibland förstår man varför det tjuvskjuts så mycket varg. Citera
Supertequila Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Ibland förstår man varför det tjuvskjuts så mycket varg. pga babianrövar? Då vill jag fan se källa på det. Citera
MikeTime Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 pga babianrövar? Då vill jag fan se källa på det. Jo, det är ett allmänt känt faktum. Kan iofs vara så att det beror på att dom käkar upp älgar och får också... Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 17 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2010 Får man skriva moderatorkuk? Eller är det också hets mot folkgrupp? Hur som helst så är jag också intresserad av exempel på något jag får skriva i sandlådan utan konsekvens som hade resulterat i en varning på övriga pf.. Dev? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 17 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2010 Supertequila är en fitta Citera
MikeTime Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Supertequila får en massa fitta FYP Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 17 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2010 FYP Kastrerade negrer får ingen fitta, så nej. Citera
MikeTime Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Kastrerade negrer får ingen fitta, så nej. Aha, borde fattat att du sitter på förstahandsinfo i just den fråga. Citera
Supertequila Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Hahaha Det kan ju vara så att man måste vara det ena för att få det andra. Citera
Supertequila Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Kastrerade negrer får ingen fitta, så nej. Av ren förutsebarhetsskäl och baserad på föreliggande praxis bör ju även det här uttalandet i sandlådan få en varning (källa: uttalande om kastrerade svarta i min dagbok). Dock... är ju uttalandet rent faktiskt korrekt. Möjligen kan vara användandet av N-ordet som genererar varningen... Tror dessutom att jag precis bekräftade Angrykoreamans uttalande om mig. Citera
Recommended Posts