Gå till innehåll

Winner turnering söndag den 16 maj kl: 20:00


Recommended Posts

Då var det dags för en ny Winner turnering som kommer att gå av stapeln söndag den 16 maj kl: 20:00 och den kommer endast öppen för er som har skapat konto på winner via våra länkar. Första priset är en biljett till Million Monthly på ett värde av $535 och det är ju inte helt fel.

 

201005110935060.jpg

 

Namn: pftickets

Tid: Söndag 16 maj kl: 20:00 svensk tid

Inköp: $10+1

Start stack: 1500

Blinds: 10-20 på 12 minuters perioder

 

Adderad prispott:

1:a pris: Biljett till Million Monthly värde $500+35

2:a pris::Biljett till $250 000 guaranteed värde $300+20

3-6 pris: Biljetter till Friday $100 000 guaranteed värda $100+9

 

Det är även en trevlig välkomstbonus på 100% upp till $500 för oss på poker.se

 

Turneringen är endast öppen för er som skapat konto via våra länkar.

Här öppnar du konto på Winner!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag kan inte ens skapa ett jävla konto..

jag fyller i all information, använder INTE åäö ochså när jag trycker skapa så kommer det upp en ruta där det bara står General, va fan är detta?

 

Jag hade samma problem när jag först laddade ner den svenska klienten. När jag testade den engelska klienten gick det bättre. Å andra sidan kan jag inte regga mig turneringen. Deras support bad mig kontakta poker.se. Av dem har jag inte fått något svar ännu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem när jag först laddade ner den svenska klienten. När jag testade den engelska klienten gick det bättre. Å andra sidan kan jag inte regga mig turneringen. Deras support bad mig kontakta poker.se. Av dem har jag inte fått något svar ännu.

 

Har det löst sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte skapa konto via den Svenska klienten heller och om jag gör det i den Engelska så kopplas jag väl inte till poker.se

 

Finns det nåt sätt att fixa det på på 90 min?

 

du laddar hem från den svenska sidan sen när du installerar klienten så välj engelska som språk ,det funkade för mig , jag är kopplade till pokerforum.nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kunde inte heller registrera till turneringen, skickade ett email till supporten och fick det här som svar:

 

''Du måste kontakta poker.se eller (pokerforum.nu nästan säker på att det är därifrån du registrerat dig från)

Jag har skickat ditt ärende vidare hos oss men det är din anonsör som har hand om den turneringen.''

 

Jag bor i Finland så det kan hända att det är därför jag inte kan registrera mej..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kunde inte heller registrera till turneringen, skickade ett email till supporten och fick det här som svar:

 

''Du måste kontakta poker.se eller (pokerforum.nu nästan säker på att det är därifrån du registrerat dig från)

Jag har skickat ditt ärende vidare hos oss men det är din anonsör som har hand om den turneringen.''

 

Jag bor i Finland så det kan hända att det är därför jag inte kan registrera mej..

 

Har fått liknande svar när jag har chattat med supporten. Men Malmö räknas väl fortfarande som svenskt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...