urmy Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Postad 29 Augusti , 2010 Sluta trolla nu, spela HUn eller banna digsälv. Citera
tiiias Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 Inte kunnat lira så mycket då det har varit rätt mycket jobb, Lagt upp ny site m.m Blev lite nu under senkvällen / natten +556$ PLO50 HU Uploaded with ImageShack.us Gick väll rätt stabilt, Körde bara 1 bord större delen av tiden. 2 bord en sväng då något pro skulle slakta mig. 2 mtt's á 54$ Busta ena mid och den andra på 13e plats.. Men den sista får jag skylla mig själv. Med 24 kvar låg jag 3a och allt va stabilt tills jag såg fel.. Trodde de skulle kosta mig 100 att syna men turneringens chip 1a hade visst raisat upp ytterligare 700 och ja, när jag släppte potten hade jag bränt mig ner från 10k till 5k vilket kändes seg. Får känna mig nöjd med 72bb/100 på plo och 11BI upp på under 700 händer iaf. Sova ! Citera
tiiias Postad 3 September , 2010 Författare Rapport Postad 3 September , 2010 Är gulad tack vare bad karma eller något sådant. Plockade i går natt ut rulle från site X vilket skulle ta 24h att få till MB. Då inte pengarna kom så gjorde jag en överföring från mitt swedb konto till mb men tro på fan när pengarna inte kom då heller. FML Citera
Ängeln17 Postad 5 September , 2010 Rapport Postad 5 September , 2010 Och det är istid hos en site förstår jag eftersom det inte liras någon HU mellan dig och okocha Citera
Recommended Posts