Gå till innehåll

Onlinepoker lagligt i kuwait?


Spazzie

Recommended Posts

Jag har ingen aning, men ett tips är att fråga på 2+2. Då kommer frågan garanterat att läsas av soldater som har tjänstgjort där, eller av folk som känner sådana. (De flesta som skickades till Irak fick vara ett tag i Kuwait först). Så någon där borde veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utveckla gärna varför man ska spotta på soldater?
Om alla (förutom soldaterna själva obv) gjorde så skulle vi haft en fredligare planet att leva på.

 

Vem vet, du kanske t.om hade tagit semesterresan till afghanistan istället för som nu till Thailand isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utveckla gärna varför man ska spotta på soldater?

 

Förmodligen för att "man" är en knappt myndig jättetuff internetriddare som ser allt i svart eller vitt. "Man" är säkert också den typen som bestämt skäller ut varenda telefonförsäljare som ringer.

 

Men men, vad vet jag?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men men, vad vet jag?

 

Tydligen inte mycket. Senaste telefonförsäljararna som ringde mig var från någon pokertidning, två gånger har de totalt ringt mig. Jag svarade vänligt att jag inte kommer att förnya prenumerationen.

 

Jag ser allt i bilder du inte kan föreställa dig. Vilka färger de har spelar alltså ingen roll.

 

*edit: var någon pokersajt som ringde och gav mig en bonus nyligen också.

 

 

Så du tycker man ska bete sig som folk bland soldater, eller är det bara på internet det ska finnas åsiktsförbud? Stockholmare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om alla (förutom soldaterna själva obv) gjorde så skulle vi haft en fredligare planet att leva på.

 

Vem vet, du kanske t.om hade tagit semesterresan till afghanistan istället för som nu till Thailand isåfall.

 

Men lilla vännen, levlar du eller? Du uppvisar en imponerande förståelse för dom lite större sammanhangen, verkligen! Om millitärer/vapen inte hade funnits så hade det ju per automatik absolut inte existerat demokratihatande extremister/terrorister. Eller inte konflikter, olika åsikter eller maktgalningar heller för den delen.

 

Jag kan verkligen se det framför mig. En slags mjuk och go velour-värld där allt som vi idag vet ligger i/till grund för människans natur är som helt bortblåst.

 

Låter mysigt, men ack så tråkigt. Sannolikt? Absolut:roll:

 

Tydligen inte mycket.

 

Nä, uppenbarligen inte :cry: Bara så där between you and me så har jag fan ingen aning om något faktiskt.

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem skrev något om vapen, eller för all del "terrorister"? Nåväl, jag får se om jag svarar imorgon när jag är nykter, nu ser det mest ut som ordbajseri.

 

Du är inte den bäste på att citera ser jag iaf..

 

När du nyktrat till så tycker jag att du ska åka till närmaste militärförläggning och spotta lite soldater i ansiktet. Sen kan du förklara dina tankegångar för dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du nyktrat till så tycker jag att du ska åka till närmaste militärförläggning och spotta lite soldater i ansiktet. Sen kan du förklara dina tankegångar för dem.
Hmm, ok.

 

De skulle slå mig menar du? Det låter ju hemskt troligt. Sen vettefan om jag bryr mig om vad du tycker att jag ska göra med mina tankegångar, jag yttrar dem när f-n jag vill. Skulle gärna spotta på nån j-vel som nyss kommit hem ifrån Irak/afghanistan och t.om kuwait, det kan jag garantera. Hade säkert slutat med något annat än spottloskor, men bara för din skull alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, ok.

 

De skulle slå mig menar du? Det låter ju hemskt troligt. Sen vettefan om jag bryr mig om vad du tycker att jag ska göra med mina tankegångar, jag yttrar dem när f-n jag vill. Skulle gärna spotta på nån j-vel som nyss kommit hem ifrån Irak/afghanistan och t.om kuwait, det kan jag garantera. Hade säkert slutat med något annat än spottloskor, men bara för din skull alltså.

 

De skulle säkert som fan inte slå dig. Däremot skulle du få sitta i deras häkte ett dygn eller så. Du får gärna yttra dina tankegångar när du vill, men du kunde ju pröva med att yttra dem till sådana som berörs. Spotta du bara. Jag blir så rörd när du säger att det skulle vara för min skull. *LOVE*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vet, du kanske t.om hade tagit semesterresan till afghanistan istället för som nu till Thailand isåfall.

 

Eh nej?

 

Är ju bara att fråga en afgan om dom tycker det är bra eller dåligt att utlänska soldater är i landet så att inte några rebeller tar över skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om alla (förutom soldaterna själva obv) gjorde så skulle vi haft en fredligare planet att leva på.

 

Vem vet, du kanske t.om hade tagit semesterresan till afghanistan istället för som nu till Thailand isåfall.

 

Mm, det är ju väldigt fredligt och kärleksfullt att spotta på folk.

 

Är du en sån som hatar krig och kastar gatsten på folk också?

 

 

On topic: De flesta muslimska länder förbjuder väl gambling (finns väl några undantag: Marocko, Egypten, kanske några till), så i brist på bättre svar så gissar jag att det är förbjudet i Kuwait.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när jag ser lite mer nyktert på det hela kan jag bara konstatera att jag varit ärlig i mina poster. Jag tycker att alla ska spotta på militären, hade alla gjort det skulle de tröttnat till slut. Nu kanske det är orimligt att tro alla ska börja spotta på varandra, men det har inte med saken att göra.

 

Eh nej?

 

Är ju bara att fråga en afgan om dom tycker det är bra eller dåligt att utlänska soldater är i landet så att inte några rebeller tar över skiten.

Påstår du att du varit i Afghanistan och frågat en bonde vad de tycker om något? Knappast, du har tittat på nyheterna. Hoppas du betalat tv-licensen!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du en sån som hatar krig och kastar gatsten på folk också?
Nej, jag tror att ord kan vara hårdare än vatten.

 

Nä, det verkar inte bättre, jag som i vanliga fall brukar rabbla vBulle i sömnen. Jag skäms Nästan så man kan tro att det är jag som är på pikkalurven. Men, korrigerat nu för sakens skull!

 

/#LOUDmouth#

Jag funderade både en och två gånger över vad det var du menade med den, men förstod till slut att det antagligen rörde sig om en felcitering..

 

Jag kan verkligen se det framför mig. En slags mjuk och go velour-värld där allt som vi idag vet ligger i/till grund för människans natur är som helt bortblåst.
Har aldrig påstått att jag tror att jag har lösningar på världens alla problem. Det är dina krigarkompisar som tror sig ha dem.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...