Cryddan90 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Hej! Jag är intresserad av att få lite information kring pokerklubben i Gävle. Hur man blir medlem och vilka tider tuneringar/cg är igång, även inköp/blinds. Jag har kikat runt lite men hittar ingen information alls om NLGefle, bara en inloggnings sida. Ifall man är en erfaren live spelare så antar jag att allting går mellan kontakter men jag har till största del bara internet erfarenhet. Jag är även en ganska nyinflyttad student i Gävle. Någon som vet hur man kommer igång? Citera
Cryddan90 Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Tack för svaret! Du får gärna kolla upp hur registreringen funkar:) När öppnar/stänger klubben dessa dagar? Citera
Cryddan90 Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 okok Jag har hittat var det liggar någonstans iaf så det är väll bara att kika förbi någon av dessa dagar antar jag. Hur mycket kostar medlemskapet/år? Citera
cashiskingen Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 nja, dörren är låst och måste ha tagg eller någon öppnar 500 kronor år tror jag Jag vill också spela, är gävle i några veckor på jobb. Hur hittar man till lokalen? vem kontaktar man? Mvh Micke Citera
Trillske Postad 18 Maj , 2010 Rapport Postad 18 Maj , 2010 Var ett tag sedan jag var där, men då var det typ såhär: För länge sedan (-2006 eller nåt?) var det en öppen pokerklubb där vem som fan helst kunde ramla in och betala en mindre medlemsavgift, supa billigt, och slaska bort sina pengar. Mycket trevligt. Sedan slog polisen in dörren och man blev tvungen att omorganisera när man väl startade upp igen. Fortfarande trevligt, men lite mer omständigt och inte lika mycket fisk. Upplägget blev att skapa ett "slutet sällskap", och detta gjorde man då genom att varje ny medlem var tvungen att bli "rekommenderad" av två (tror jag) som redan var medlemmar. Är eventuellt så det fungerar fortfarande, men har inte koll på vad som hänt senast två åren eller så. Citera
Wolfie242 Postad 5 Augusti , 2011 Rapport Postad 5 Augusti , 2011 Tjena! Nyinflyttad till Gävle och skulle gärna lira med No-Limit Gefle. Någon som har info om hur man göra för att joina? Tack på förhand Citera
Leppo Postad 8 Oktober , 2011 Rapport Postad 8 Oktober , 2011 Någon som behöver info, PMa bara Citera
Philip435 Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Hej! Jag är intresserad av att börja spela på klubben hur ska jag gå till väga? har ni något nummer eller någon adress? MVH PHILIP Citera
Lundin89 Postad 22 Juli , 2012 Rapport Postad 22 Juli , 2012 Bara PMa om någon är sugen att spela här så ordnar vi det. Citera
Kenot Postad 20 Mars , 2013 Rapport Postad 20 Mars , 2013 Skulle vilja ha info om hur det ligger till med klubben nu för tiden? Citera
Recommended Posts