starsonmars Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 Kalla mig nit men jag hade foldat. Citera
charlieflip Postad 3 Maj , 2010 Rapport Postad 3 Maj , 2010 var ju sämsta möjliga kort som kom på turn, en fold är absolut inte dålig. Citera
Namlleh Postad 4 Maj , 2010 Rapport Postad 4 Maj , 2010 Checkraisen på flopp är väl ok, men med tanke på att du kommer vilja cbeta denna texturen tom så ofta så föredrar jag nog trots allt cbet. På turn ser jag ingen anledning att stanna upp. Det ligger redan mycket i potten, och vilka ess ska FI ha i sin range? AT är typ den enda handen du behöver vara rädd för. Är du slagen på turn så har du oftast outs med din hjärterdam. Jag betsynar av. Han kommer checka tillbaka så många händer som han kan tänka sig att syna turn med, typ en tia med hjärter etc, och det blir väldigt svårt för dig att få betalt av dessa händer på river. Citera
Relativitet Postad 4 Maj , 2010 Rapport Postad 4 Maj , 2010 Som spelat fold, men jag betar turn. Av samma anledning som Namlleh, vad ska han ha liksom? =) Citera
sammejao Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2010 Efter betänketid så håller jag med om bet/call turn: FI kan säkert stacka av med 10an eller nåt annat som jag slår. Citera
Trillske Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Är ju hela problematiken med att du c/r flopp, vilket jag inte håller med om (skulle snarare c/r rätt polariserat, viktad mot skit med bonusouts). Annars håller jag med om bet/call turn. Att du vill c/r är ju för att du tror att han moppsar upp sig med luft för det mesta. Citera
Recommended Posts