Aeis Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Ser inte poängen då höften av alla som bannas blir det på egen begäran. Kan man inte bara logga ut istället? Citera
Saint_Bjorn Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Ja och alla kan sluta supa bara genom att låta bli att dricka. Citera
Jennez Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Ingen aning men i många fall har jag fått för mig att det är ett "coolt statement" på ngt sätt. Troligt att folk "behöver" stänga av sig från ett pokerforum om de inte är spelmissbrukare liksom. Men vad fan vet jag. Jag har forumet, en kopp kaffe, en kardemummabulle och ett glas kallt rosé. Kan vara rosén som pratar iofs. Insåg också hur gubbigt det lät med kardemummabulle på en frdagkväll men vad fan, den är stekig som satan, straight från Saturnus (Maddes frukosthak). Citera
Jennez Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Kardemummabulle och rosévin? Nej, kaffe också. Men KM-bulle och rosé smakar glögg FYI. Citera
Saint_Bjorn Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Liksom rosévin, kardemummabulle och för all del sviskonlikör, tror jag att ett forum kan skapa ett beroende. Man måste ha koll, liksom. Störs man av det är ju den enklaste avvänjningen att temp- eller permbanna sig själv. edit: möjligt att beroende ska ersättas med irriterande (o)vana, men det är skitsamma Citera
MikeTime Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Jag vill hata dig Jens, men det går fan inte. Citera
LappRoffe Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Jag vill hata dig Jens, men det går fan inte. Jag hatar Jöns av hela mitt hjärta. Dessutom har jag stängt av mig själv i en månad eller nåt...Varför? Har inte en aning. Fråga nån annan bög. Citera
okocha Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 mycket onödigt trams här, hoppas på många varningar! Citera
Jennez Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 mycket onödigt trams här, hoppas på många varningar! Du får anmäla inläggen du finner stötande. Annars kan man stänga av sig själv om det blir för jobbigt. Citera
okocha Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 Du får anmäla inläggen du finner stötande. Annars kan man stänga av sig själv om det blir för jobbigt. hoppar att anmäla dom, orkar inte åka på några varningar =) Citera
LappRoffe Postad 1 Maj , 2010 Rapport Postad 1 Maj , 2010 hoppar att anmäla dom, orkar inte åka på några varningar =) Golare får inga polare. Svinet Jöns ska nog få veta var makaronerna rullas... Citera
Jennez Postad 2 Maj , 2010 Rapport Postad 2 Maj , 2010 Golare får inga polare.Svinet Jöns ska nog få veta var makaronerna rullas... Vad är det frågan om? En fråga ställdes, jag svarade. Sedan utbröt diskussion om kardemummabullar och rosévin. Nu ska jag "få veta var makaronerna rullas". Håhåjaja. Btw, tusen miljoner bikers här i krokarna i dagarna. "MC Live" avhandlas. Man kanske skulle knata ner med en pava rosé och lyssna på lite brummande? Citera
Recommended Posts