Mickel Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Jag har aldrig spelat poker i hela mitt liv... Men jag har en mc-safari just den helgen - jag tänkte samla alla som deltar där vid middagsbordet, och så får de hjälpa till lite. Samlar man tio personer så är det väl alltid någon som ska spela poker. http://www.helagotland.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5979689 Tror ni dom vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Tänkte skriva fusk. Men sen så tänkte jag om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Tror ni dom vinner?T.om en apa kan vinna en turnering, så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 30 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2010 Tänkte skriva fusk. Men sen så tänkte jag om. Det är väl inte helt ok kanske? Skit samma jag har ändå inte tänk spela den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 T.om en apa kan vinna en turnering, så ja. Jag har faktiskt spelat mot en apa i en sng. Han kom sjua. Hörde inget om att han skulle vunnit ngt senare heller. Så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 30 April , 2010 Rapport Share Postad 30 April , 2010 Öken-Berra har läst på iaf, eller: - Nja, den som vinner, som har flest marker kvar av de 3 000 vi har när vi börjar, ska få möta övriga länssegrare. Ska inte vinnaren ha allas marker? Jag får nog läsa på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Jag har faktiskt spelat mot en apa i en sng. Han kom sjua. Hörde inget om att han skulle vunnit ngt senare heller. Så jag vet inte. Berätta mer, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Ok, Jennez i mitten, men vart är apan...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 1 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Ok, Jennez i mitten, men vart är apan...? Till vänster om Jennez. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Haha, jag drar upp storyn i bloggen lite senare, promise. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
@ntonius Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Det är väl inte helt ok kanske? Skit samma jag har ändå inte tänk spela den. Nä fusk är det ju, men känns inte som han och hans kompisar har mycket att komma med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 1 Maj , 2010 Rapport Share Postad 1 Maj , 2010 Berätta mer, tack! Bloggen uppdaterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 2 Maj , 2010 Rapport Share Postad 2 Maj , 2010 Tänkte skriva fusk. Men sen så tänkte jag om.Inte fusk, handicap. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 4 Maj , 2010 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Det hjälpte inte han kom på sista plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 4 Maj , 2010 Rapport Share Postad 4 Maj , 2010 Hepp, jag som trodde att de skulle vinna. Jag har faktiskt spelat mot en apa i en sng. Han kom sjua. Hörde inget om att han skulle vunnit ngt senare heller. Så jag vet inte. Nice. Tror att jag har sett honom innan. Känner igen att han inte fick vara med och spela. Nog fel miljö för en apa dock, för mycket alkohol och för många vuxna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts