Lobo Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Någon som kan rekommendera någon bra site där det finns hyfsat med trafik vid 10-manna bord. Citera
Nemesis Postad 30 April , 2010 Rapport Postad 30 April , 2010 Vet inte men du kan kolla här pokerscout.com .. klicka in på siterna och kolla vilka bord som är igång. I övrigt kan jag ju rekommendera att så fort som möjligt gå över till 6max eftersom det är där alla spelare finns. Lycka till! Citera
Lobo Postad 5 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 5 Maj , 2010 Vet inte men du kan kolla här pokerscout.com .. klicka in på siterna och kolla vilka bord som är igång. I övrigt kan jag ju rekommendera att så fort som möjligt gå över till 6max eftersom det är där alla spelare finns. Lycka till! Ok, tack! Strategin är gjord för full-ring. Det går väl att justera i så fall. Finns det någon dagbok som kör Fixed-Limit? Citera
El Helado Patata Postad 18 December , 2010 Rapport Postad 18 December , 2010 Ok, tack! Strategin är gjord för full-ring. Det går väl att justera i så fall. Finns det någon dagbok som kör Fixed-Limit? Jag! http://www.pokerforum.nu//forum/showthread.php?p=1563586#1563586 Citera
Recommended Posts