jackbalsam Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Kolald emitt Netellerkonto idag och såg att det blivit uppdaterat. Är det inte längre nödvändigt att verifiera kontot genom att skicka in kopia på leg+kontokort som det va förut för att kontot ska uppgraderas? Citera
vetgirig Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Kan nämna att pga euro-oron och förväntade räntesänkningen i Sverige så har valutorna varit ovanligt instabila på sista tiden. Citera
heltok Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 jag ska inom kort göra ett uttag från neteller dollar->kronor... är det en ide att avvakta lite och hoppas på valuta förändringar eller ska man göra uttaget nu medan dollarn är så stark? Citera
vetgirig Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Riksbanken förväntas sänka räntan med 0.5%- eller möjligvis bara 0.25%-enheter. Det finns ingen större anledning att tro att kronan stärks i första taget. PS kydyl: Den 9 är en fredag så gjorde du det efter banktider så kan de skicka pengarna först på måndag den 12:e - så fungerar banker! Citera
QoS Postad 15 Juni , 2005 Rapport Postad 15 Juni , 2005 Fortsätt valuta-snacket i nya valuta-tråden, http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=4051 Enjoy! - QoS Citera
eyedol Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 Snackade med supporten på tele igår ang. att min mikrobetalning inte inkommit, fick uppge IBAN, SWIFT igen osv. Passade på att fråga om växlingsavgifter etc och han sa att dom hade en avgift på 1,9 %. Jag trodde endast man behövde punga ut med en dollar och så fick man en bra kurs sen men så verkar inte vara fallet..? Citera
morberg Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 Snackade med supporten på tele igår ang. att min mikrobetalning inte inkommit, fick uppge IBAN, SWIFT igen osv.Passade på att fråga om växlingsavgifter etc och han sa att dom hade en avgift på 1,9 %. Jag trodde endast man behövde punga ut med en dollar och så fick man en bra kurs sen men så verkar inte vara fallet..? Jag har hört att de växlar två gånger, men har inte några bevis för det. Först från USD till CAD och sedan till SEK. Vilket förklarar de 4% som räknades fram tidigare i tråden. (Om någon bryr sig fick även jag tillbaks de felaktigt dragna $12.75.) Citera
empa Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Tjena Gjorde ett uttag ifrån neteller för några dagar sedan. Idag hade jag fortfarande inte fått in några pengar på bankkontot och saldot på neteller är detsamma. Jag drog igång deras livechat och frågade om detta och de berättade snällt att det inte fungerade med bank wire transfer för någon av våra kunder just nu. Frågade om de visste då det skulle komma igång igen men då sa de bara att de inte visste. Någon mer som haft problem att ta ut stålar de senaste dagarna? Är det så att det inte funkat efter ändringarna de gjort? Citera
P-O Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Jag väntar på mina pengar jag tog ut för ett bra tag sen De verkar ha fastnat nånstans mellan neteller och banken då de har dragits från neteller den 17de. Citera
morberg Postad 22 Juni , 2005 Rapport Postad 22 Juni , 2005 Tjena Gjorde ett uttag ifrån neteller för några dagar sedan. Idag hade jag fortfarande inte fått in några pengar på bankkontot och saldot på neteller är detsamma. Jag drog igång deras livechat och frågade om detta och de berättade snällt att det inte fungerade med bank wire transfer för någon av våra kunder just nu. Frågade om de visste då det skulle komma igång igen men då sa de bara att de inte visste. Någon mer som haft problem att ta ut stålar de senaste dagarna? Är det så att det inte funkat efter ändringarna de gjort? Jag gjorde uttag _efter_ deras ändringar och då fungerade det fint. Det tog några dagar innan pengarna drogs från mitt neteller-konto och sedan ytterligare någon dag innan det kom in på mitt bankkonto. Totalt rörde det sig nog om en dryg vecka. Citera
Kimpan Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 nån som kan göra en summa sumarum? vad är avgiften vid wiretransfere? avgift via debit är oförändrad? Citera
Toppie Postad 21 Juli , 2005 Rapport Postad 21 Juli , 2005 Jag är säkert halvblind och dum, men har inte läst något definitivt besked någonstans om: 1. Borde man hålla sig till debit card(för att undvika att banken vet något?) eller ska man gå över till bank wire? 2. Spelar det någon roll om man fört pengarna till neteller innan man tar ut dom till bank? alltså, om det är skattefritt på sidan man tjänar pengar på så spelar det ingen roll om man går via neteller? Citera
TANDEMCYKELN Postad 21 Juli , 2005 Rapport Postad 21 Juli , 2005 1. Borde man hålla sig till debit card(för att undvika att banken vet något?) eller ska man gå över till bank wire? NETeller säger att de lämnar ut uppgifter om myndigheter frågar dem. Citera
vetgirig Postad 21 Juli , 2005 Rapport Postad 21 Juli , 2005 1. Borde man hålla sig till debit card(för att undvika att banken vet något?) eller ska man gå över till bank wire? NETeller säger att de lämnar ut uppgifter om myndigheter frågar dem. Man skall gå över till att sluta lura staten på skatt och vara lagenlig. Citera
Mr.Tony Postad 21 Juli , 2005 Rapport Postad 21 Juli , 2005 Efter 10 sidor här nu. Kan vi sätta ihop en liten sammanfattning som är rätt till 100% Den som har riktig stor koll. Annars lira på siter som har sportsbetting, trav o allt va d nu kan va Citera
lomaxx Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 Account Type: Standard Maximum Account Balance: $1,900.00 USD Base Currency: USD Balance: $2,438.53 USD måste jag uppgradera mitt konto nu eller vad händer? det står ju att maximum är 1,900,00$. Citera
lomaxx Postad 7 Oktober , 2005 Rapport Postad 7 Oktober , 2005 löste det själv, var ju tydligen bara att uppgradera det genom en lätt klick på uppgradera Citera
MAxelsson Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Har kollat igen tråden men hittar inte svaret på min fråga så här kommer den. Har fått in 0.31 kr på kontot men när jag har angett det för att verifiera mitt konto så står det att det är fel. Har alltså angett 0.31 i rutan. Har även provat med vad det ungefärligen blir i dollar men det står att det är fel. Har nu 1 försök kvar att ordna det annat spärras kontot. Vad göra? //Mvh M Citera
eyedol Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Har kollat igen tråden men hittar inte svaret på min fråga så här kommer den. Har fått in 0.31 kr på kontot men när jag har angett det för att verifiera mitt konto så står det att det är fel. Har alltså angett 0.31 i rutan. Har även provat med vad det ungefärligen blir i dollar men det står att det är fel. Har nu 1 försök kvar att ordna det annat spärras kontot. Vad göra? //Mvh M Du ska ange 31 i rutan. Citera
MAxelsson Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Fint! Tack för hjälpen. //Mvh M Citera
Recommended Posts