acidboy Postad 2 Oktober , 2010 Rapport Postad 2 Oktober , 2010 Gå på någon show. Var själv på två shower när jag var i vegas. Kan rekomendera Crazy Horse på MGM. Citera
axelsson Postad 3 Oktober , 2010 Rapport Postad 3 Oktober , 2010 En annan sak man kan göra i Vegas om man inte är sugen på att gambla är att hoppa fallskärm. Gjorde det iår och fick betala $180, då ingick taxiresa till airstrippen. Why gamble with money when you can gamble with your life Citera
Boppster Postad 16 Oktober , 2010 Rapport Postad 16 Oktober , 2010 Gå på någon show.Var själv på två shower när jag var i vegas. Kan rekomendera Crazy Horse på MGM. Det blev skjutande och några shower. Crazy horse var ok. Kollade också blue man group och Ka av Cirque du Soleil. Ka var riktigt bra. Citera
Jeg123 Postad 17 Oktober , 2010 Rapport Postad 17 Oktober , 2010 Why gamble with money when you can gamble with your life Haha! Man fick faktiskt skriva under ett papper där det stod i stort sett "Du kan dö idag" Citera
Jeg123 Postad 10 Maj , 2011 Rapport Postad 10 Maj , 2011 Någon som vill fylla på med aktiviteter till sommaren. Ökenvandring tycker jag lät intresserad. Har även sett bilder när man ser hela Vegas från något berg. Någon med mer info angående ökenvandring Citera
Recommended Posts