Gå till innehåll

Olika spelarbas


ZorroMP

Recommended Posts

Hej,

 

jag vet inte om det är allmänt känt, men om vissa tycker det bara finns tighta regs på ongame network medan andra tycker spelarna är dåliga, så beror det på att alla bord inte finns tillgängliga för alla siter. Mycket sämre action på t.ex. Hollywood Poker än på bwin.

 

Jag spelade först på bwin, tyckte det var sjukt dåliga spelare. Sen såg jag man kunde få en rejäl bonus på hollywood som ingick i samma nätverk, varför inte, tänkte jag. Men där var det betydligt tuffare. På NL100 5-handed upplever jag att average flop percentage är runt 30 %, istället för 40 % på bwin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en kompis som spelar på bwin också, han kan ofta komma in på de bord jag spelar på på hollywood, medan jag inte kan hitta alla bord han spelar på. Han klagade på mig att jag var kass på table selection som alltid valde tighta bord.

 

Sen frågade jag hollywoods onlinesupport och de bekräftade det.

 

Zorro-MP: hi, i have a question, does all ongame network sites share the same player base and same tables etc

Zorro-MP: my friend plays at bwin, but some tables he plays at, i cant access

Lexter: Let me check, one moment please.

Lexter: Thank you for patiently waiting. That is right you won't be able to access all the tables.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...