Gå till innehåll

non-showdown winnings stabilt nedåt


Duktig

Recommended Posts

Hej,

 

Medan vinster och förluster går lite upp och ned, så finns det en sak i grafen som är rätt stabil, och det är att non-showdown winnings rör sig sakta men säkert nedåt. Nu vet jag inte riktigt vad jag kan lära mig av detta, så jag tänkte fråga här om det betyder att jag har ett stort hål i mitt spel eller liknande? (Som annars är långt ifrån perfekt).

 

nonshowdown.jpg

 

Finns det något här att lära sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för de värmande orden Heltok! Det känns som att jag spelat okej, åtminstone för den nivå jag är på. Men alla chanser man ser att förbättra sig bör man ta!

 

Tänkte först inte visa denna för att inte låta gnällig, det är ju trots allt inte ett så stort sample, men numer hämtar jag motivation ur denna graf:

 

allinev.jpg

 

Det känns bra på något sätt att det kanske inte är enbart mitt fel att rullen pekat nedåt (läs: optimist :P). Det kanske inte har så mycket med tråden att göra men det är mest kul att visa i brist på folk att tala om poker med.

 

Ngt att sträva efter om man nu ska göra det är att hålla non showdown på 0 och won at showdown så högst som möjligt =)

 

Det låter som en himmelskt bra strävan, med tanke på att det är det som utgör minuset. Skulle ni kunna dra paralleller med era grafer? Kanske ett procentuellt gap mellan era jämfört med mina stats?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...