Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
  Supertequila säger:
Inte i min värld.

Men vadå, du kallade dig själv för egoist i någon annan tråd. Boman kanske också är en egoist? Då borde det ju inte vara klandervärt att skriva saker här om din flickvän/syrra/mor om han finner någon slags njutning/underhållning i det?

Eller?

Postad

Antog det var förbjudet att ta in andra personer som inte skrivit i sandlådan. Även om nu inte boman skrivit ngt namn så förstår man vem han syftar på.

Varning imo mods. Går över gränsen tkr jag.

Postad
  boman säger:
haha n1 staahla

käftne amutu ifall du inte levlar

sorry ST. vet inte varifrån jag fått uppfattningen av att det är ok att fråga sånt av dig.

inga problem :)

Stålet är ju bara skadad, outta sin familj så här genom o posta bilder... fy.

Postad
  lolzor säger:
Men vadå, du kallade dig själv för egoist i någon annan tråd. Boman kanske också är en egoist? Då borde det ju inte vara klandervärt att skriva saker här om din flickvän/syrra/mor om han finner någon slags njutning/underhållning i det?

Eller?

Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra.

Hade vart rätt nice o va allsmäktig i o f s. Då hade jag sett till att Stålet vaknar med en fet gurka i röven varje morgon, tills han börjar gilla det, sen hade jag sett till att en osynlig kraftfält gjorde så att han inte fick in nåt in i röven därefter för att beröva honom hans nyfunna nöje.

Postad
  Supertequila säger:
Jag kan ju inte tvinga folk. Kan bara säga vad jag inte uppskattar så är det sagt i alla fall. Sen vad som händer ute i den vida världen kan jag inte riktigt styra.

Nä okej, så rent moraliskt gör man inte fel igenom att såra någon annan så länge man själv finner en njutning i det.

Det var bara det jag undrade. :-)

Postad
  Supertequila säger:

lolzor säger:
Nä okej, så rent moraliskt gör man inte fel igenom att såra någon annan så länge man själv finner en njutning i det.

Det var bara det jag undrade. :-)

Smiley aside.. Hur gick tankegången här?

Om än med tusen extra steg, hur lyckades du promenera från A till B?