QoS Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 gdaily är I92 (eller 90-något)... - QoS Citera
theForce Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 Säg till när och var så dyker jag upp för lite turneringslir! T-02 Citera
emf Postad 18 Juni , 2005 Rapport Postad 18 Juni , 2005 T-03 kommer givetvis att rensa på en sådan turnering ;D theforce: vem är du? ;D Citera
theForce Postad 21 Juni , 2005 Rapport Postad 21 Juni , 2005 Anders Zakrisson, fordonsteknik som inriktning. Finns det några som spelar IRL på T (eller KTH överhuvudaget)? Skulle vara kul att komma ur garderoben Citera
yukisuke Postad 18 Augusti , 2005 Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Blev det nåt mer med poker på KTH? Jag börjar F nu till hösten och spelar mer än gärna alla sorters turneringar (fast jag kan bara reglerna för hold'em ). Citera
eurythmech Postad 18 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 18 Augusti , 2005 Blev det nåt mer med poker på KTH? Jag börjar F nu till hösten och spelar mer än gärna alla sorters turneringar (fast jag kan bara reglerna för hold'em ). På F liras det en hel del. Dock mest om kaffepengar. Men vi kan nog börja lira redan på måndag om du vill Citera
Zikes Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 ...Men vi kan nog börja lira redan på måndag om du vill Ska du till och förstöra nollan det allra första du gör..... Citera
eurythmech Postad 19 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2005 ...Men vi kan nog börja lira redan på måndag om du vill Ska du till och förstöra nollan det allra första du gör..... Byt ut förstöra mot förföra om n0llan är kvinna, och mot gula om n0llan är kvinna. Fast iofs, även flickn0llan går ju att gula. Citera
yukisuke Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 Men vi kan nog börja lira redan på måndag om du vill Bring it on! Citera
TjockisBagarn Postad 19 Augusti , 2005 Rapport Postad 19 Augusti , 2005 bilder ska vi nog undrvika om det som sagt med tal om visningsbilder hålls Citera
Rille Postad 20 Augusti , 2005 Rapport Postad 20 Augusti , 2005 Vet att Johan Backfjärd som bla lirade WSOP pluggar på KTH Citera
eurythmech Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Men vi kan nog börja lira redan på måndag om du vill Bring it on! Då har jag provat på att sno yukisukes absinth i varje fall, då återstår bara att ta hans pengar nån dag Citera
cheunce Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Flyttar det här till Poker OT eftersom det inte riktigt är ett "vanligt" livepokerevent. L och F är fjantlinjer! Jag representerar E och kommer krossa er alla... Jag har skills och är snygg, slå ni det slår ni KNUGEN! - QoS Jepp alla vet ju att elektro rules Citera
yukisuke Postad 26 Augusti , 2005 Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Då har jag provat på att sno yukisukes absinth i varje fall, då återstår bara att ta hans pengar nån dag Hah, dröm på du. Bestäm tid och plats så ska du få bevittna mina otroliga pokerskillz in action! Citera
eurythmech Postad 26 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2005 Då har jag provat på att sno yukisukes absinth i varje fall, då återstår bara att ta hans pengar nån dag Hah, dröm på du. Bestäm tid och plats så ska du få bevittna mina otroliga pokerskillz in action! Återstå att se om jag går förbi CC och gular ikväll bara, isf blir det inget Citera
yukisuke Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Postad 27 Augusti , 2005 Återstå att se om jag går förbi CC och gular ikväll bara, isf blir det inget Om jag ska vara helt ärlig betvivlar jag åas att jag har ens en liten chans mot dig. Hur gick det på CC? Citera
eurythmech Postad 28 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Återstå att se om jag går förbi CC och gular ikväll bara, isf blir det inget Om jag ska vara helt ärlig betvivlar jag åas att jag har ens en liten chans mot dig. Hur gick det på CC? 1 timmes kö, lite väl länge Nåväl...jag borde hålla mig borta ändå. Känns inte som att jag har råd att blåsa iväg tusenlappar på löpande band hehe. Citera
Recommended Posts