Gå till innehåll

Posta ditt resultat för maj!


sherqs

Recommended Posts

Det blev rött för mig, torska hela vinsten på en dag. Tog ett skott på 2-4 PLO med USEL tableselection och sen lite tilt på det så var man back denna månaden.

 

PS. Du glömde fråga om personnumme, hoppas ditt sommarjobb på skattemyndigheten blir roligt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lyckats skrapa ihop några $ under april och bestämde mig för att hora runt lite och se hur pass mkt jag kunde få in (hade inga förhoppningar om hur spelet skulle gå). Skulle nu i efterhand kunnat spelat in mkt mkt mer, men hade helt enkelt inte den tiden.. så får se hur juni kommer se ut, kanske blir mer spelande då.

 

Har kört ALLA bonusar som gick o hitta på party genom forumet. Uppskattningvis spelat mellan 15-20h/veckan då jag lirat som mest. Blev 4 bord PL25 då jag horat, men blivit en del slaskande på en massa SnGs också :P

 

Hade en mkt dålig avslutning på maj då jag spelade bort nästan 2 hela bonusar, så hade jag inte spelat dom så hade jag både sparat tid och pengar :P (detta gör att Cash siffrorna är väldigt låga, hade jävla flyt på mitten av maj och låg säkert en 600+ då)

 

In maj: $330

 

Bonus: +$500

Cash (PL25): +$440

SnG ($10+): -$230

Uttag: -$370 (inköp: mobil+solglasögon+pokeroffice)

 

Ut maj: $670

 

Inte exakta siffror, för har kört PO på lite test, men köpte det nu inför juni.. så nästa gång blir det lättare att få fram exakta siffror :)

 

EDIT: fin matte, så ändrade lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att åtminstone en postat i tråden för inbördes beundran trots röda siffror :) .

Såg att någon skribent ovan hade en stor del av sin vinst som bonusar. Det här med bonus, tjänar man på det egentligen? Jag utnyttjade MultiPokers reloadbonus för maj. För att cleara den krävdes 2000(!) rakeade händer. När jag clearade den var enda perioden under maj som jag inte plussade! Spelade minst tre bord samtidigt och kunde därmed inte alls vara lika skärpt som normalt (spelar sällan på fler än två bord). Jag är ganska säker på att jag hade varit rikare idag om jag inte varit så besatt av att cleara bonus :( .

Kommer förmodligen inte vara särskilt pigg på att nappa på svårclearade bonusar i framtiden. Dessutom: De flesta bonusar är ju mindre än den rake man betalar för att cleara dem, varför inte bara sänka raken ;) ?

 

Inser nu att mitt inlägg blev lite OT, ni kan väl flytta det om ni vill!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plus 1 926. Bonusar 700.

 

Jag ligger stadigt kvar runt mina 2K i månaden. Har inte spelat så mycket utan mest ägnat mig åt bonushorande på NL. Upptagen med en massa annat. Multis bonus är en av de jag inte tagit jna ;) eftersom det är för lite pengar och för mycket slit.

 

Det rullar på men jag känner att jag vill vidare. Jag vill också upp i femsiffrigt snart. Tycker att jag borde klara det men mitt spel är helt enkelt inte tillräckligt avancerat än. Funderar på att ägna juni (reser utomlands snart igen tack vare pokern... :D) åt att försöka plugga lite teori. Reuben/Ciaffone plus nån mer. Nån som har nåt bra tips om läsning för NL?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

öppnade ett NETeller konto i Maj månad, satte in 250$.

Lirade aktivt i ungefär 2 veckor, sen drog ja till Sunny Beach o kom hem igår och har tog in titt på hur mycket ja hade fått in på neteller kontot, 2500$.. så spelade ihop resan + lite till iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusar 600

 

Poker: +70

 

FL 0,5/1: -130

NL25: +170

SnG: +30

 

Kommentar: Bonuhorandet gick ganska tungt (FL0,5/1), vanligtvis brukar jag gå +-0 när jag horar och då spelar 4 bord. Detta är enbart bonusar inom partynätet. Förundras verkligen över hur mycket bonusar det finns bara där. Skulle gissa på att man har lite drygt 100kr/timme när man bonushorar förutsatt att man går +-0.

 

NL började jag spela i maj. Kul som tusan men för en amatör som mig så blir det många svåra beslut tyckare jag. Dock är det ju väldigt mycket roligare än att sitta och nöta FL fullring 0,5/1. Gjort några dumma beslut och några beslut som jag undrar över om de är rätt trots att utgången varit positiv.

 

/Lasse Kongo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok maj månad, plus 2.300 $ på 50 timmars NL 50 grindande, kunde nog blivit ett par hundra till om man inte börjat lira omaha :roll:

 

Tjänade mer än på vanliga jobbet som var 160 timmar

 

abu.. :heart:

Jävlar vilken timlön du har! Ett inköp i timmen...

 

vart några ok reslutat i multitables men snitt på nl 50 var 41/h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plus 100 dollar på ca 45-60 timmars spel. pluset kom från dom 2 sista dagarnas 0.1/0.2 grindning. 0.25/0.50 svängde jäkligt mycket tror inte jag spelar optimalt där blir lite för rädd, både för att betta nötterna för hårt och för motståndarnas kort, en dålig helg (ca 6-8h) ändrade rätt mycket på månads resultatet då jag torska 8 inköp på 0.25/0.50 men ska nog börja köra WOW/CS och grinda 0.1/0.2 ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen aning om hur många timmar jag spelat men det är åtskilliga! ;) I alla fall så är detta första månaden jag fört dagbok för och mitt resultat blev: +2787€ (runt 25 000kr)

 

Det jag spelar mest kommer nedan i rangordning:

 

1. Turneringar

2. SnG

3. Cash game

 

Allt detta på 24hpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...