Swede Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Ok, sa vilka harifran skall till Hultan i ar? jag ar 95% saker pa att jag skall aka. Ar vi ett gang pokerlirare kan vi ju ha ett slaskparti nagon dag. Hoho!!! Citera
Papa Kubo Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Uuugh, jag förstår inte detta. Av de stora namnen är det nästan bara metal! Varför? Citera
Swede Postad 1 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2005 ju mer jag tanker pa det, ju mer inser jag att jag inte kommer gilla massan som gar till Hultan i ar. Kolla pa banden, vilka ar det som kommer... jaja... emmaboda anyone? Citera
ades_va Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 H-fred verkar iaf dra rätt maffigt i år. Kommer nog bli ett bra år, vi får ta oss en slask-HU på fyllan, Swede 2-7-3 eller vad säger du? ^^ Citera
Trolldeg Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Lutar åt att jag åker ner då alla kompisar kommer vara där. Inte allt för roligt att vara hemma själv och sen få höra alla berättelser om hur jävla kul det var. Citera
matze42 Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Kom till Arvika istället..Madrugada, New Order... Citera
MartinNuts Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Hultan i år är ett måste, det är visserligen en hel del metal men det e smällar man får ta. Det kommer att, i min mening, vara väldigt mkt bra band i år. System of a down NIN The Hives Håkan Hellström Lars Winnerbäck! Moneybrother Mando diao! Bara ett litet axplock, kommer ju va massa annat bra också men ovanstående är ju guld. Citera
Kjell Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Om man åker till Hultsfred för musikens skull måste man fan bli besviken, få bra band där. System vore värda att se, Loop Troop antar jag också - sen står man typ och kastar öl på Snoop? Citera
RayIV Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Jag kommer! Tycker det är ett bra program som fan, ser fram emot Snoop, Timbuktu och Looptroop. Tre band, planerar man in mer sitter man bara på campingen och får ångest över att man inte pallar att gå och se de där som man väntat så länge på att få se. Nä nä, tre band som ska ses och utöver det kan man alltid stå och slaskdigga med polarna till diverse hardcoreband. Jämfört med arvikas program är ju hultsfred guld. Verkar som om arvika gjort sitt bästa för att få ihop ett så trist program som möjligt i år, det enda som man överhuvudtaget kan se fram emot det allra allra minsta är Timbuktu samt Slagsmålsklubben (plus att en polares band lirar, men det är inte samma sak). Någon som kommer knalla runt med något speciellt kännetecknande (uppblåsbar QoS-docka, någon?), så man vet vem man är fylleuppkäftig mot? Citera
albin Postad 1 Juni , 2005 Rapport Postad 1 Juni , 2005 Jag kommer! Tycker det är ett bra program som fan, ser fram emot Snoop, Timbuktu och Looptroop. Dom banden behöver du inte ligga i ett nerspytt tält i fem dagar för att se, dom är ju på krogar här och där alla tre mellan varven.. edit: Snoop vet jag iofs inte...men Snook däremot edit2: Du menar förmodligen Snoop dog och då är det klart som fan du ska åk! var god bortse från detta inlägg Citera
Hjort Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Jag har liksom tappat lusten för att raggla omkring mer eller mindre total alkoholiserad, hångla med människor jag aldrig vill se igen och kolla på band som jag basically heller inte vill se igen. Åtminstone inte om jag måste sova i ett jävla tält. emmaboda anyone? Emmaboda kan jag nog stå ut med i seminyktert tillstånd. Citera
Che Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 För faan Hjort.... du ahr missat det fina med livet. Göra massor dumma saker du vet att du egentligen inte hade velat göra och aldrig kommer göra igen. Swede, hoppas du inte bangar nu ... Citera
eurythmech Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Åtminstone inte om jag måste sova i ett jävla tält. . Lyckligtvis kan man ju variera sig genom att sova i sin campingstol under dagen eftersom man varit uppe och festat hela natten tills det blir ljust och man nyktrar till. För i nyktert tillstånd kryper man ju knappast in i ett tält... Citera
Chips Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Näe, man orkar inte sova i tält längre, de senaste åren har det blivit husvagn... Alltid trevligt att sitta i ett förtält med gasolvärmare när det ösregnar på alla som bor i lerigt djävla tvåmanstält Så, ta nu och ragga upp en husvagn från nån släkting och ha det skönt! NiN och System of a down lockar ordentligt! Citera
erik87 Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 Jag ska också dit, man måste ju System of a down, Slayer, Marilyn Manson, nine inch nails, The Haunted etc. Citera
Swede Postad 5 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2005 Det blir nog Hultan och Roskilde och sen Emmaboda. Kanske nagot i England ocksa.... eller inget... jaja men basta polarna skall till Hultan sa det ar nog klart att jag skall dit. Vi far snackas vid nar det borjar bege sig Citera
RayIV Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 Det blir nog Hultan och Roskilde och sen Emmaboda. Kanske nagot i England ocksa.... eller inget... jaja men basta polarna skall till Hultan sa det ar nog klart att jag skall dit. Vi far snackas vid nar det borjar bege sig Låter inte helt hundra på att du ska dit, hoppas du köpt biljett i vilket fall (de är ju helt slut)? Citera
Swede Postad 5 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2005 Det blir nog Hultan och Roskilde och sen Emmaboda. Kanske nagot i England ocksa.... eller inget... jaja men basta polarna skall till Hultan sa det ar nog klart att jag skall dit. Vi far snackas vid nar det borjar bege sig Låter inte helt hundra på att du ska dit, hoppas du köpt biljett i vilket fall (de är ju helt slut)? blocket.se edit: har far man for att man forsoker vara smart... nu stiger priserna pa hultbiljetterna. for en vecka sen kunde man kopa dem for 900 kr pa blocket.. nu kostar dem 1800 Citera
fl0w Postad 5 Juni , 2005 Rapport Postad 5 Juni , 2005 Jag bor ett stenkast från Hultan, klart jag skall dit! Tuta när ni åker förbi Storebro en mil innan hultsfred, så hoppar jag på bilen. Jag kommer gå naken hela festivalen. Citera
RayIV Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Jag bor ett stenkast från Hultan /.../ Storebro en mil innan hultsfred Kast i stark medvind? Jag kommer gå naken hela festivalen. Påminner mig om när jag besökte mitt livs första festival, arvika för två år sedan. Jag hade på förhand en del fördomar mot festivalfolk, men fick förklarat för mig att det är vanligt folk som går dit och blev till slut övertalad att hänga med. Det första vi såg när vi kom in på campingen var två leriga synthare som gick förbi med en öl i varje hand, bar über och byxor+ev. kallingar neddragna hela vägen till kängorna. Jaha, tänkte jag. Citera
Smitaren Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Det första vi såg när vi kom in på campingen var två leriga synthare som gick förbi med en öl i varje hand, bar über och byxor+ev. kallingar neddragna hela vägen till kängorna. Såna vill jag ha. Citera
dlinder Postad 11 Juni , 2005 Rapport Postad 11 Juni , 2005 Åker på måndag. Nu får det fan bli bra väder när jag faktiskt åker istället för att kränga biljetten för fantasisummor... Citera
Recommended Posts