jkkman Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 jag kanske är sjukt efterbliven men jag får in det mot omslag på turn och betfoldar river Citera
Amutu Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 Kom dissen ja. får du in det här på svs 5/10 är du aldrig good ever. En annan sak på andra nivåer. Men ville inte utala mig då jag inte kmr ge ett så bra svar. Men antar jkkman dissa mig så får väll göra det nu så jag inte blir dum förklarad. Citera
Trillske Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Postad 3 April , 2010 Om vi snappade in alla pengar och jag vann hade jag eventuellt inte tänkt på att posta den nej, i övrigt blandar du ihop mig med någon som övervärderar resultat i enskilda pokerhänder. I övrigt måste jag säga att man får in pengarna bra där mot rätt många på /10. Tänker inte påstå att själva kvaliten överlag är bra, men tittar man på just dynamiken och allmänna paranoian/jävulska oviljan att ge bort potter är den bra mycket mer lik highstakes än hur det det brukar se ut på liknande nl100/nl200 på prima osv.. Citera
Trillske Postad 3 April , 2010 Författare Rapport Postad 3 April , 2010 Okey, kan dra det nu då. Orkar inte dra fram HHn men jag drog iväg dryga tusenlappen, han timebankade rätt länge och pushade resten, jag foldade rätt fort. Vi "pratade" efteråt och han sa att han hade TT men var rädd för stegen så var tveksam till sin push (med all rätt eftersom jag slängde det han slår). Gillar egentligen inte "EVt" jag har i den där specifika handen är därför jag ville reflektera över den. Set är ju alltid set, färgen missar och rivern är riktigt söt, ändå blev det lite "mjeh..". Man ska ju inte glömma att det är rätt mycket i vakuum när man både har reads och spelaren inte är särkilt pro, så jag har inget mot min betfold på rivern som handen är spelad i övrigt. Och ja, han hittade en stilig vurpa på floppen. Citera
Amutu Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 haha jag e så sjuk skrev TT o edita bort ! TILT .. Citera
boman Postad 3 April , 2010 Rapport Postad 3 April , 2010 bra att du betade! tur jag är så rik så jag hade infosynat på river..... en check hade nästan vart en negreanu-check? tack för en intressant hand. Citera
Namlleh Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 Tycker du spelade handen optimalt, jag betar nog 1000-1100 på river och foldar mot shove från spelaren ifråga. Tycket att bet på turn är självklar, med tanke på att det är ett scarecard där han kommer checka tillbaka många händer, samt att du vill kunna barrella detta kortet relativt ofta. Givetvis får vi in det på turn då det är så dragigt, även om man får gråta en skvätt Citera
Recommended Posts