Mahirov Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 Hur bör man spela denna hand ur position bäst? Vad för linje bör man ta? FI upplever jag som LAG inte stats på han. Resultat i vitt. ***** Hand 1277942379 ***** 1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 31 mars 2010 15:37:12 Britta 34 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: Fiskhelvete (782.08) Plats 2: mustaffa (335.93) Plats 4: Hero (243.39) Plats 3: tombabomba (39.50) Plats 5: tillyboy (347.94) mustaffa lägg LM 1.00 tombabomba lägg SM 2.00 ** Giv ** Fiskhoraansikte [N/A, N/A] mustaffa [N/A, N/A] Hero[Kr, Eh] tombabomba [N/A, N/A] tillyboy[N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** SuperHero Höj till 10.00 Fiskarna borde ju ana här att jag har en bra fucking hand tillyboy Lägg DONK Syna 10.00 mustaffa Lägg tombabomba Syna 10.00 *** Flop(Board): *** : [5r, 8r, Es] *** Bet Runda 2 *** tombabomba Passa Hero Satsa 31.00 Bra flopp för mig. Och om de inte fattat det innan måste de ju inse att de är efter här! Eller?? Idiot Syna 31.00 tombabomba All-in 29.50 *** Turn(Board): *** : [5r, 8r, Es, 6s] *** Bet Runda 3 *** HERO ????? Vad är egentligen bäst att göra här och VARFÖR? Och vad gör man på river sen. Känns som om att jag hamnar i såna skit sitsar jämnt. När FI horan vägrar släppa. Är det så enkelt att man ska försöka undvika att spela en monster pott oop med denna fucking hand?? Vad är bäst på turn respektive river? C/C för att Bet folda sen? Svar oppskattas. Super Ultra Hero All-in 202.39 Gay Syna 202.39 *** River(Board): *** : [5r, 8r, Es, 6s, 2k] *** Showdown *** : Rake: 13.18 Totalpott: 514.10 Fagget [6k, Ek] Två par, ess och sexor Vinst: 514.10 mustaffa Lägger mig Vinst: 0.00 MASTER [Kr, Eh] Par i ess Vinst: 0.00 tombabomba Lägger mig Vinst: 0.00 tillyboy Lägger mig Vinst: 0.00 Och jag vill tilllägga att jag inte kan förlora mina fucking pengar på ett annat fucking sätt förutom när FISK klonkar. Idiot. Och tiltkänslan är det bästa som finns ju. Finns inget som går opp mot att tilta sönder nu för tiden. Måste ha en dos av tilt med jämna mellanrum annars är det inte lika kul. Citera
Big Less Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 Gå upp till en nivå där de respekterar dina höjningar. Citera
SasaOmerbasic Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 alltså är du seriös? pre: Pang 5bb (inge vidare) flop: Pang pott (groteskt och förstör hela handen) turn: Pang push (som flop ungefär) c-betar du missade floppar med ett pottbett oxå? Varför vill du att fisk ska inse att dem är slagna? Kolla igenom lite handhistorys och kolla lite hur folk betsizar, för såhär får det ju inte se ut. Din push på turn är horribel. Du trycker ju ut i pricip allt som du slår, samtidigt som du kastar bort stacken till övre delen av FIs range här. Citera
Mahirov Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Postad 1 April , 2010 alltså är du seriös? pre: Pang 5bb (inge vidare) flop: Pang pott (groteskt och förstör hela handen) turn: Pang push (som flop ungefär) c-betar du missade floppar med ett pottbett oxå? Varför vill du att fisk ska inse att dem är slagna? Kolla igenom lite handhistorys och kolla lite hur folk betsizar, för såhär får det ju inte se ut. Din push på turn är horribel. Du trycker ju ut i pricip allt som du slår, samtidigt som du kastar bort stacken till övre delen av FIs range här. Okej, ditt inlägg hjälpte en del och fick mig i andra tankar nu och jag är seriös. Men varför e pre 5 dåligt för? Flopp o turn sög pung håller med. Vad mer för tips kan du komma med? Säg att jag bettar 2/3 på flopp. Vad göra på turn o river? Citera
Mahirov Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Postad 1 April , 2010 Gå upp till en nivå där de respekterar dina höjningar. Jag vill gärna sitta vid samma bord som du. När o var? Citera
SasaOmerbasic Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 Flytta denna till Sandlådan imo preper yourselfe for a verbal beatdown, ploppmannenstyle! Citera
FiSherman63 Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 Vänligen posta i avdelningen för nybörjarfrågor i fortsättningen, lär dig skriva en vettig rubrik och sluta göra bort dig genom att utmana folk i ett spel du uppenbarligen inte förstår dig på. Tack och lycka till. Citera
greywolf Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 http://pokerforum.nu/forum/1460881-post8.html Citera
SasaOmerbasic Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 http://pokerforum.nu/forum/1460881-post8.html hehe IRL-garv Citera
Mahirov Postad 2 April , 2010 Författare Rapport Postad 2 April , 2010 Kul, här försöker man få hjälp och utveckla sitt fucking spel med det enda folk kommer med i stort sett är skitsnack. Låt bli o svara istället då. Citera
Joeduck Postad 2 April , 2010 Rapport Postad 2 April , 2010 Snygg värdebet på Turn. Hyfsade imbecillodds när kung landar på river. Citera
Recommended Posts