eurythmech Postad 1 Juni , 2005 Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Så har äntligen listan över årets sommarpratare släppts. Listan hittar ni här. Det ser inte ut att bli några höjdpunkter motsvarande förra årets Karin Dreijer, men Marit Bergman och Anders Jansson kan säkert bli bra, bland annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 1 Juni , 2005 Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Hmm, bara en känd pokerspelare, han pratar den 9 augusti... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juni , 2005 Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Tyvärr inget jätteintressant, som t.ex. Ingmar Bergman förra året, men några namn jag ska lyssna in iaf. Anders Wendin och Michael Azar kan nog bli skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2005 Missade Jan Berglin när jag tittade första gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 "Jag ramlar ganska ofta för att vara vuxen" - M Bergman Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Marit Bergman gör för jävla dålig musik, men har hon bra smak? Spänningen är stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Marit Bergman gör för jävla dålig musik, men har hon bra smak? Spänningen är stor. Hon gör för jävla bra musik, men är totalt ointressant som människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Det ante mig att du gillade hennes musik, men vad annat kan man förvänta sig från ett Garbagefan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 20 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Kärleken haglar tätt, som alltid när Kubo är i farten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Det handlar om kemin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Kan inte Joakim Geigert komma och snacka lite poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Någon som har några tips på vilken sommarpratare man ska lyssna på medans man grindar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Tyvärr inget jätteintressant, som t.ex. Ingmar Bergman förra året, men några namn jag ska lyssna in iaf. Anders Wendin och Michael Azar kan nog bli skoj! Särskilt intressant med tanke på att han gick bort 2007. Johan Rabéus förra året var helt lysande. I år ska jag försöka lyssna på Ulf Brunnberg och Karl-Ove Knausgård. Timbuktu har tydligen redan varit, ska kolla upp det på MP3-streamen. Edit: Hoppsan, inlägget var från 2005. My bad. Så går det när man försöker vara besserwisser. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 Juli , 2011 Rapport Share Postad 12 Juli , 2011 Någon som har några tips på vilken sommarpratare man ska lyssna på medans man grindar? Om han fortfarande är kvar som podcast tycker jag John Ajvide Lindqvist var en av de bästa någonsin. Bland de jag inte haft så stora förväntningar på men som överraskat positivt: Mats Sundin, Jerry Williams, Krister Fuglesang och Lars Winnerbäck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts