24hPer Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 Hej, Sedan något år tillbaka har jag varit involverad i ett projekt (Connected Table) som tar fram digitala pokerbord. I princip blir det en blandning av live och online poker -förhoppningsvis det bästa av två världar - som har blivit mycket populär i många länder (bl a Italien, Ungern, Rumänien där man har stora pokerklubbar med enbart digitala bord). Som vanligt när det gäller mjukvaruutveckling så har det tagit sin lilla tid (och lite fler gråa hår) att få allt iordning, men nu har vi en riktigt bra produkt som erbjuder Texas, Omaha och SnG's. Under helgen kommer vi att ha två bord igång (ett 6-manna och ett 8-manna) på Krukan där du kan testa borden i billiga SnG's. Vi kör igång 14.00 långfredag - annandag påsk och hoppas att många kommer och testar borden och säger vad ni tycker. Jag kommer personligen att vara på plats lör-sön-mån. Om du inte redan är medlem hos Krukan men ändå vill komma så kan du skicka mig ett PM. MVH, Per Hildebrand Citera
Bexxxx Postad 18 April , 2010 Rapport Postad 18 April , 2010 Detta låter ju fantastiskt! Finns dessa/kommer dessa att finnas på pokerklubbar. Jag har själv aldrig besökt Krukan odyl så har noll koll (men gör nog min debut så fort jag får tid). Hur många hands/hr har ni kommit upp i. Har ni märkt av några nackdelar? Vore otroligt skönt att spela 50+ h/hr mot alla dessa livedonks! Citera
Recommended Posts