Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 71
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
+~35k sek.

Gick misär och var i fetinghålet länge. Lär inte skriva här förens i årstråden från och med nu. Men lite lame o sluta skriva när det går dåligt så postar väl detta resultat med.

Inte haft en backmånad på år och dar och klagar på en 35K månad :-)

Postad

+208k sek slutade det på tillslut, 5/10+ på svs och nl100 unibet. 75k händer. plus på alla nivåer och sajter jag spelat (turrar undantaget) :)

Alltså jag är rätt bra på o whinea. Fråga Flugan han har nog skavsår i öronen. Umgås med världens två största whiners :)

stämmer :)

Postad

+52k på 5-10 svs. Har inte något program tillgängligt nu, men kan tippa runt 100-120h spelade timmar iaf. Så matar på rätt saftigt.

Som sagt, har inte så mkt statestik själv nu. Men hade varit intressant att veta lite mer om hur pengarna tjänades.

Vissa som bara skriver tex 12k$ så visst är det kul å inspirerande att det går bra för folk, men det gör det lite mer intressant när det iaf står 12k$ NL200 70k händer.

Postad

Bokar +500k . Sessionen sluta nu men antar det räknas. 350k är från igår o idag. Resten är skit. Var back 250k ett tag.

Edit: 500k är det. Såg nu hur mkt sista sessionen gav. Wieee.

över millen nu för året.

Postad

sämsta månaden sen min backmånad mars 2009. +-0 på spelet, +$976 i bananer. Men jag har å andra sidan inga sjuka månadsresultat på $50k+ eller så heller när jag toppar.

Missnöjd med volymen, skyller på starcraft2.

Postad
sämsta månaden sen min backmånad mars 2009. +-0 på spelet, +$976 i bananer. Men jag har å andra sidan inga sjuka månadsresultat på $50k+ eller så heller när jag toppar.

Missnöjd med volymen, skyller på starcraft2.

ge mig en invite!!!!!!!!!! :$

Postad

Upp strax över $200 och känner att jag etablerat mig på NL25. Sprang katastrofalt de första 2 veckorna eller så, så man får vara nöjd.

Speltid ca 20 timmar på en månad, som hobbyspelare får man vara nöjd med det lilla :-D