deom_on Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Hej, funderar på att skaffa mig en Macbook, och undrar kort och gott eftersom jag kommer att spela poker på datorn om möjligheterna att använda alla pokerklienter på Macs datorer?! Citera
schumme Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Hej, funderar på att skaffa mig en Macbook, och undrar kort och gott eftersom jag kommer att spela poker på datorn om möjligheterna att använda alla pokerklienter på Macs datorer?! What he said... Citera
Rette Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Det går att köra windows med softet. Vissa sidor (t ex fulltilt och pokerstars) har även klienter speciellt utvecklade för mac. Citera
schumme Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Det går att köra windows med softet. Vissa sidor (t ex fulltilt och pokerstars) har även klienter speciellt utvecklade för mac. Uppenbarligen ska man fortsätta med PC, ska man köpa en mac för att installera windows ser jag inte direkt meningen med det Citera
Zyr Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Uppenbarligen ska man fortsätta med PC, ska man köpa en mac för att installera windows ser jag inte direkt meningen med det och allt mixtrande med att högerklicka..apple är väl nöten sålänge man inte behöver installera win på den Citera
lappen Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Ongame har en klient till Mac som fungerar bra. Är inte alls lika systemkrävande som PC klienten. Citera
ZyntaX Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 och allt mixtrande med att högerklicka..apple är väl nöten sålänge man inte behöver installera win på den På min macbook har jag då två sätt att högerklicka. Trycka ned touchpaden på högersida precis som på vilken pc laptop som helst. Eller "tappa" med två fingrar varsomhelst på trackpad. Svårt? Nej. Hur som helst spelar väl ingen poker med trackpad, mus fungerar likadant i en mac som i en pc. Citera
JesperPV Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 det finns närmare 100 trådar redan som handlar om det här. där finns svar på alla dina frågor och några till! Citera
deom_on Postad 1 April , 2010 Författare Rapport Postad 1 April , 2010 Har kikat runt å inte hittat någon bra tråd, så har du nån på lager kan du gärna länka. Kan man på in klienterna och använda vanliga musen är de ju ganska soft me en macbook å grinda lite på! Citera
lappen Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 Kan man på in klienterna och använda vanliga musen är de ju ganska soft me en macbook å grinda lite på! Allvarligt så är det nog ingen som förstår dig vad du menar? Citera
Recommended Posts