Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 22 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

Expekt har en deposit bonus nu på 25% upp till $100.

Vad är kravet för att få ta ut pengarna?

Brukar funka med 0 raked hands, Annars 100 där rejken är över 0.25

 

Från expekt:s hemsida:

Följande regler gäller för erbjudandet:

- Max ett konto och en bonus per person

- Ej berättigad till bonus om pengar förs över från pokerkontot till kontot i sportdelen och sedan tillbaka igen.

- Bonusperioden löper fram till 5:e juni kl 23.59

- Innan bonusbeloppet kan tas ut måste 200 rejkade händer spelas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Expekt har en deposit bonus nu på 25% upp till $100.

Vad är kravet för att få ta ut pengarna?

Brukar funka med 0 raked hands, Annars 100 där rejken är över 0.25

 

Från expekt:s hemsida:

Följande regler gäller för erbjudandet:

- Max ett konto och en bonus per person

- Ej berättigad till bonus om pengar förs över från pokerkontot till kontot i sportdelen och sedan tillbaka igen.

- Bonusperioden löper fram till 5:e juni kl 23.59

- Innan bonusbeloppet kan tas ut måste 200 rejkade händer spelas.

 

Är det något sagt om hur lång tid man har på sig att cleara bonusen?... har inte tid att lira på ett tag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ang expekt, från början var det 0 raked hands, således är det .....0 som gäller, såvida men signa innan de ändrade i nån text. Att de sen kom på att de ville köra med raked hands är, tja, inte vårt problem.

 

Har aldrig varit 0 händer som villkor på nån expekt-bonus. Bara för att dom inte skrev ut det i mailet så betyder det inte 0 händer..

Deras standard-krav har varit 100 rakade händer. Men nu när en massa folk mailade och frågade om kraven så fick dom väl upp ögonen om att 100 händer kanske var för lågt. Mailandet till supporten ÄR OCH FÖRBLIR ett ofog när det gäller bonusar, detta är ännu ett exempel på det. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

på party så har jag uptäckt att omaha 0.5/1 fix limit så blir potsumman oftast över 5$ för en rake ska kunna tas...det går rätt så vilt till där också ibland...no more holdem för mig på det nätverket :)

 

fast man kommer att bli svårt att spela BONUSJUN bonusen eftersom alla pengarna är hoss expert som tar 2 bankdagar på sig så man får väll pengarna tidigast på onsdag samtidigt so bonuset går ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2: Du har hela livet på dig! :)

 

Om inte någon har sagt det innan så är expekts bonusar nästan alltid hur lätta som helst att cleara dom ger i princip bort pengarna. Raked hands kravet brukar i princip endast vara där för att inte karl som aldrig har och inte vill spela poker ska kunna gå in och tjäna sig en liten hacka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2: Du har hela livet på dig! :)

 

Om inte någon har sagt det innan så är expekts bonusar nästan alltid hur lätta som helst att cleara dom ger i princip bort pengarna. Raked hands kravet brukar i princip endast vara där för att inte karl som aldrig har och inte vill spela poker ska kunna gå in och tjäna sig en liten hacka.

 

är det riktigt säkert det !? (har inte lust att missa 100$)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte lova det med 100% säkerhet men enligt mailet jag fick och deras tidigare (likadana) erbjudanden så ska det vara så. Eftersom dom inte har någon information om att det skulle vara annorlunda så är det ju en väldig tabbe och mygla med det mot dom gammla kunderna. Kort sagt man blir inte missnöjd med expekt bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satte in pengar hos expekt i går morse och mailade dom. I eftermiddags hade jag 200 raked hands och fick minna 100$

 

Dessutom så clearade jag 150$ bonusen på partypoker undertiden. 1050 raked hands på 2 dagar (plus 200 på expekt) tycker jag är bra jobbat.

 

I förrigår clearade jag 150$ first deposit bonus på multipoker.

 

Jag känner mig smutsig... Weeee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade denna partypoker bonus.

 

--

Reload Bonus for UK customers (bonus does work for non-UK as well):

20% up to $100 ($500 deposit required for max bonus)

Must enter code 'POKERACENOW'

Must play 7 raked hands for every $1 in bonus money within 30 days

Valid through June 20th

--

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sajt: ICA

Bonus: Unlimited

Typ: Reload

Kod: Ingen kod behöver anges, däremot måste man dra ett bonuskort. Bonuskortet är gratis att skaffa, enda kravet är att man signar upp sig för det.

Krav: Inget deposit-krav. Dock måste man omsätta hundra (100) ggr bonusbeloppet och bonusen utfaller i form av en bonuscheck för varje 25kr i bonus. För att få ut värdet av denna bonuscheck måste detta belopp omsättas en (1) gång.

Giltighetstid: Unlimited

Läs mer: Här

 

 

 

 

 

 

Sorry, var lite uttråkad ;)

Nä, dags att återgå till hemtentan som ska vara inne om 5h. :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sajt: ICA

Bonus: Unlimited

Typ: Reload

Kod: Ingen kod behöver anges, däremot måste man dra ett bonuskort. Bonuskortet är gratis att skaffa, enda kravet är att man signar upp sig för det.

Krav: Inget deposit-krav. Dock måste man omsätta hundra (100) ggr bonusbeloppet och bonusen utfaller i form av en bonuscheck för varje 25kr i bonus. För att få ut värdet av denna bonuscheck måste detta belopp omsättas en (1) gång.

Giltighetstid: Unlimited

Läs mer: Här

 

 

 

 

 

 

Sorry, var lite uttråkad ;)

Nä, dags att återgå till hemtentan som ska vara inne om 5h. :?

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...