Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 22 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick nu svar från supporten. 100 rakeade händer som gäller, du behöver bara bli tilldelad kort om potten når 3 dollar eller högre räknas den som rake vad jag förstog- Kan dock vara 5 dollar.

 

Något nämnt om den tidsperiod man har på sig att cleara de 100 rakade händerna???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag först började spela på expekt hade jag ej ett neteller konto. Nu när jag har det vill jag ju sätta in med usd, vilket man klan..men det står belopp i sek. Går det inte att ändra det, så man slipper räkna ut summan på svenska kr. antar att det blir runt 2900 spänn för max bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag först började spela på expekt hade jag ej ett neteller konto. Nu när jag har det vill jag ju sätta in med usd, vilket man klan..men det står belopp i sek. Går det inte att ändra det, så man slipper räkna ut summan på svenska kr. antar att det blir runt 2900 spänn för max bonusen.

 

Nej, det går inte att ändra. Men om du skriver en summa - ta 3 000 så blir det rätt - så visas i nästa steg exakt hur många dollar det dras från Neteller. Blir det fel är det bara att gå tillbaka och prova en annan summa. Lite omständligt men det är bara att kämpa på... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom vi inte överens sist att vi inte skulle spamma Expekt med en massa frågor när de releasar en skön bonus?

 

när ett par hundra har tagit bonusen så stänger de ner den säkert.

 

och folk kan väl låta bli att posta på Bonuswhores?

 

Om de går ut me en sån grej i ett nyhetsbrev så måste de ju räkna med att de kommer bli en hel del folk som kommer lira bonusen. Sen e väl tanken från deras sida att locka till sig folk att lira på deras site.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag först började spela på expekt hade jag ej ett neteller konto. Nu när jag har det vill jag ju sätta in med usd, vilket man klan..men det står belopp i sek. Går det inte att ändra det, så man slipper räkna ut summan på svenska kr. antar att det blir runt 2900 spänn för max bonusen.

 

Nej, det går inte att ändra. Men om du skriver en summa - ta 3 000 så blir det rätt - så visas i nästa steg exakt hur många dollar det dras från Neteller. Blir det fel är det bara att gå tillbaka och prova en annan summa. Lite omständligt men det är bara att kämpa på... ;)

 

Tack för svaret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om det fortarande är möjligt att untnyttja unibet bonusen? På deras hemsida står ingeting om den längre?

 

öhhh... jo, det gör det. mitt på sidan under texten som handlar om zlatan står följande

 

Bonus på din nästa Pokerinsättning

Poker är glödhett och vårt program Pokermiljonen kittlar TV4-tittarna. Du får 25 procent i bonus på din nästa insättning på ditt Pokerkonto bara du anger bonuskoden Pokermiljonär...

 

jag antar att det är den du talar om. länken till ännu mer information är här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet om det fortarande är möjligt att untnyttja unibet bonusen? På deras hemsida står ingeting om den längre?

 

öhhh... jo, det gör det. mitt på sidan under texten som handlar om zlatan står följande

Informationen på Unibets hemsida brukar dyka upp och sedan försvinna igen rätt ofta, så det är fullt möjligt att det inte stod något då Kollikock tittade. Så här står det iaf i slutet av bonusinformationen:

 

Du har chansen ända fram till sista programmet sänds i mitten av juni.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har konto på Goldentiger. Tror ni att det kan bli strul om jag öppnar upp konto på Expect?

 

Du kan ha hur många primakonton du vill men du måste ha samma spelar nick och använda du alias verification code. Finns en tråd om detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om Empire har en del kontospecifika reloadbonusar på gång. När jag loggade in idag fick jag en popup med erbjudande om en bonus på 15%, max $100. Har nu satt in pengar och det visar sig att den är på 5x rakade händer. Trevligt!

 

Det finns en tråd om detta på BW. Där nämns även en annan bonus på 50%, max $100. Även den har 5x rakade som krav.

 

Så folk med konton på Empire kan ju logga in och se om även de får en popup med erbjudande om en trevlig bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...