Jennez Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 "...och i pult nummer 7 har vi eurythmech. Nätpokerspelare och nätantagonist. Välkommen." Citera
valterego Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 När jag tänker efter så fanns det nog lite i bakhuvudet att sprida så mycket som möjligt för att hålla en låg profil. Citera
ROmeoBOT Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 När jag tänker efter så fanns det nog lite i bakhuvudet att sprida så mycket som möjligt för att hålla en låg profil. Vem har du lärt dig den taktiken av? Alltså att kasta skit på så många som möjligt, så att ingen speciell kan känna sig utpekad? Bloggtips Plz! Citera
valterego Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Vem har du lärt dig den taktiken av?Alltså att kasta skit på så många som möjligt, så att ingen speciell kan känna sig utpekad? Bloggtips Plz! Lol... Snyggt tillslag, såg inte den komma faktiskt Citera
SunTzu Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Är det bara jag som tycker programledaren har en förmåga att vara tokigt dryg ibland Det enda som gör det kul att kolla på, när nån stackare åker ut, han ser honom rakt i ögat, vinkar lite nonchalant och bara säger "Herrå!" Citera
Crappy Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Jag tittade en gång till på den här brunklädde individen, har han precis rakat bort en mustasch? Det ser oroväckande vitt ut på mitten av överläppen? Citera
XeroxFin Postad 24 Mars , 2010 Rapport Postad 24 Mars , 2010 Han tänkte alltså komma utklädd till Hitler men fick nöja sig med att vara SA-/SS-soldat? Citera
Recommended Posts