Gå till innehåll

En vecka - En månadslön!!


MishatF

Recommended Posts

WTF, varför försvinner mina inlägg typ sekunden innan jag ska posta dom!

 

Sittning ikväll fyra timmar. Älskar söndagsgrinden, den är lite lugnare och när man inte vart ute o festat nåt under helgen är man oftast i bra balans och fin form. Började med att backa 2k, blev utköpt av en snubbe som köpte den 6 höga färgen. Köpte in mig för en laxing, hade bara med 3k. Laxingen grindades sakta med säkert under 3,5h upp till 12270 spänn!

 

Nu börjar projektet visa lite fina siffror. Har 10 dar kvar nu att jobba på.

 

Antal spelade timmar: 23,5

Vinst: 18900

804 kr/timme

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 87
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slänger ut en fråga till er andra Sthlms CCare, kan ni bli tiltade av dealern lätt? Jag har lätt för att bli tiltad av antagligen den snabbaste dealern på CC, tror hon heter Eva? Hon är snabb och duktig, men jag blir lätt lite stressad av att ha henne som dealer, kanske för att de andra dealersen är så sega, vet inte riktigt. I fredags var jag tvungen att dra från bordet en kvart när hon delade, pallade inte hennes tempo just för tillfället, tilten var för nära att komma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir typ aldrig tiltad på dealern.Ser inte direkt någon anledning till att bli det heller, dom gör så gott dom kan. Misstag från deras sida uppkommer ju lite då och då men det är ju oftast inget som inte kan redas upp med din och andras spelares input. Resten kan du se som varians. AA på knappen och det är missdeal typ. shit happends. :P

 

Eva är ju för övrigt bästa dealern just av den anledningen att hon inte segar ner spelet till den nivån att man lirar 5 händer i timman. Grymt med lite speed.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir typ aldrig tiltad på dealern.Ser inte direkt någon anledning till att bli det heller, dom gör så gott dom kan. Misstag från deras sida uppkommer ju lite då och då men det är ju oftast inget som inte kan redas upp med din och andras spelares input. Resten kan du se som varians. AA på knappen och det är missdeal typ. shit happends. :P

 

Eva är ju för övrigt bästa dealern just av den anledningen att hon inte segar ner spelet till den nivån att man lirar 5 händer i timman. Grymt med lite speed.

 

Jag håller med om att hon är den bästa utan tvekan, men ibland så blir jag stressad av att ha henne som dealer och kan därför tilta enklare... Sen finns det ju de dealersena som är sjuuuukt sega. Inte heller kalaskul.

 

Finns två utländska killar jag tycker är trevligast att ha som dealer, båda två jobbar med glimten i ögat, drar sig inte för att skoja lite med oss spelare, vilket jag inte har något emot...Har dock ingen aning vad dem heter...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7100 från uppsatt mål med 10 dar kvar på månaden.

 

Tänkte försöka lägga upp spelet såhär, torsdag 22a, fredag 23e, ev söndag 25e.

Förhoppningsvis så har jag målet uppfyllt efter den här veckan och kan chilla kommande vecka. Om inte så ska jag försöka fylla hålet sista veckan. Håll tummarna nu, är riktigt taggad inför uppgiften. Lär kanske vara kass värde nu på torsdag, men fredag lär väl vara mumma? Synd att jag inte kan spela lördag men ska på viktig fest då.

 

Lönen trillar in på fredag va?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Närmar mig målet!

 

Blev en helsittning ikväll, 6,5 timmar. Kvällen började med att ett fyllo kallade mig först för gay, när jag vann en pot mot honom och sedan avslutade han nästa pot med att kalla mig för jävla hora. Hejdå till honom efter det, och vi andra fortsatte vid bordet.

 

Spelet kändes bra under hela kvällen, ett tag var bordet lite för tight, men hittade inget annat så kände att det var bättre att spela bordet som jag kände väl då.

 

Kvällens största pott gick tyvärr åt fel håll. Jag har en stack på 6k, Fi 5k, jag lyckas trappa honom genom att checka turn, han ställer typ AI, i potten ligger cirkus 2,5k o han ställer in lika mkt cirkus, jag går AI han synar. Han sätter hålpipan, vilket var det enda som kunde rädda honom. 92 vs 8 %... Det här var vid typ strax innan 03. Jag steamar upp mina 1000 till 6000, bordet bryts och jag hittar ytterliggare 2250 på sista bordet. Ändå nöjd med kvällen även om den borde varit desto bättre resultatmässigt.

 

Antal spelade timmar: 30

Vinst: 21150

705 kr/timme

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan nog bli en session ikväll efter MFF-DIF. Lär bli slakt, 3-0 kanske...

 

Vore fint att klara av projektet redan ikväll, iaf under den här veckan. Isf tar jag ledigt under helgen och spenderar den i en sommarstuga, chillandes...

 

Swedish House - One ! Woop Woop!

http://soundcloud.com/bangduck/swedish-house-mafia-one

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hasse Eskilsson har startat upp en VIP-klubb med en odds-tävling där vinnarna får åka på en fotbollsresa till Barcelona. Den ska klonkas hem! Så om ni sitter inne på några schyssta informationer i gärdsgårdsserierna runtom i landet får ni gärna dela med er.

 

Har två rätt säkra matcher till kvällen... Tävlingen börjar inte förrän i Maj men jag börjar med lite lätt betting som uppvärmning...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ajajaj.

 

Precis såhär i slutet hittar jag ett jätteback på 7k. Känns tungt. Riktigt riktigt surt efter att ha vart break evan, efter typ 6h spel fram till 03, och sen gå till jobbet på det. En jättedonk som som lyckades dra ut nå fruktansvärt i en för kvällen megaviktig pott.

 

Han hittade synen på turn för 1000 spänn i potten låg ca 1300, och skulle jobba in sitt hålstegedrag. Dock så missade han det, men träffade bottenparet, och synade glatt min AI med sitt bottenpar och 2k bakom. Som stod eftersom jag var tom som luften. Sen lyckades han hitta 180 pre med KT, jag tog synen med J8, floppen JTT, pengarna åker in på turn, och kvällens andra 7-8k pott går till donken. Fiiii fan vad jobbigt det känns idag.

 

Antal spelade timmar: 36

Vinst: 14150

393 kr/timme

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kriget igår!

 

Gick in med inställning att jag skulle spela mitt A-game för att klara utav det här jävla projektet. Stacken gick upp och ner rätt rejält under hela kvällen, dubblade mig första handen för kvällen och hade aldrig mindre stack än 4k, men var uppe och vände på 12k, ner till 4-5k igen sen upp igen osv.

 

Kom en sick snubbe, han växlade in 1500, träffade allt under 3-4 timmar, växlade ut 17k. Så sjuka utdragningar han gjorde konstant.

 

Kvällens jobbigaste pot för min del var när jag hade suttit och väntat på mitt läge i två timmar på att få dubbla upp mig honom, till slut floppar jag stegen på brädan A23, med två ruter, dock viker han men en annan gubbe floppade trissen och rivrade fyrtalet. Thats life, sen när 17k snubben gick förvandlade jag mina 4k jag hade framför mig till 11.500 växlade ut och hem och sova. Nu jobb, kanske kanske blir det en avslutande session ikväll bara för att försöka täcka den där sista akademiska tusingen typ...

 

Antal spelade timmar: 42

Vinst: 23650

563 kr/timme

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Han hittade synen på turn för 1000 spänn i potten låg ca 1300, och skulle jobba in sitt hålstegedrag. Dock så missade han det, men träffade bottenparet, och synade glatt min AI med sitt bottenpar och 2k bakom. Som stod eftersom jag var tom som luften. Sen lyckades han hitta 180 pre med KT, jag tog synen med J8, floppen JTT, pengarna åker in på turn, och kvällens andra 7-8k pott går till donken. Fiiii fan vad jobbigt det känns idag.

 

 

KT på TTJxx slår väl J8? :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...