LordRalpHs Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Tjena! Har precis lärt mig grunderna i backgammon och spelar lite för playmoney på backgammon.se atm, klienten verkar dock vara programmerad av en handikappad same så jag söker nu efter en ny sida att öva på. Det enda kravet jag har är att det ska finnas playmoney och att sidan inte ska vara alltför död... Saker som bonusar och freerolls vore ju inte helt fel heller men det är inget måste. Mvh Ralph! Citera
DrRoland Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Bara fuskpellar som sitter och spelar backgammon om pengar numera. Citera
sexyterran Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 hitta ett gäng killar som lirar nånstans istället och lira med dom. inget fusk o glada miner. jag personligen älskar backgammon men hatar det online. lite som pokerspelare över 40 tycker om internetpoker! Citera
Gaston116 Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 hitta ett gäng killar som lirar nånstans istället och lira med dom. inget fusk o glada miner. jag personligen älskar backgammon men hatar det online. lite som pokerspelare över 40 tycker om internetpoker! Är du duktig? Skala 1-10? Citera
LordRalpHs Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 Är det mycket fusk online? Vad är det för sorts fusk? Har ingen som helst koll på detta, jag ursäktar min okunskap. Citera
Painman Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Är det mycket fusk online? Vad är det för sorts fusk? Har ingen som helst koll på detta, jag ursäktar min okunskap. Vet inte hur det är idag men när backgammon först kom ut så var det många som tydligen använde sig utav ett program som heter GNU. Räknar hur du på bästa sätt ska flytta dina marker. http://www.gnubg.org/ Citera
LordRalpHs Postad 19 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 19 Mars , 2010 Tråkigt att höra... Får hålla mig till playmoney och spela för skojs skull. Btw, någon som vet om man kan slå programmen? Inget jag hade planerat att göra, bara roligt att höra. Citera
Painman Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Tråkigt att höra... Får hålla mig till playmoney och spela för skojs skull. Btw, någon som vet om man kan slå programmen? Inget jag hade planerat att göra, bara roligt att höra. klart du kan slå programmen, den manipulerar ju inte tärningarna direkt.. Men den som använder sig utav den har sjukt mycket mer edge då den räknar ut bästa möjliga move. Citera
LordRalpHs Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2010 Jo det förstår jag också... Kan göra min fråga lite tydligare, kan världsmästaren i backgammon få edge över programmet? Om inte är det ju jävligt underligt att det ens finns backgammon online, det lär ju vara fullt med fuskare som försöker lura av andra fuskare pengar och gå +/- 0 i all oändlighet Citera
DrRoland Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 Jo det förstår jag också... Kan göra min fråga lite tydligare, kan världsmästaren i backgammon få edge över programmet? Om inte är det ju jävligt underligt att det ens finns backgammon online, det lär ju vara fullt med fuskare som försöker lura av andra fuskare pengar och gå +/- 0 i all oändlighet Knappast. Backgammonproffsen går ju till programmen för förbättra sitt spel och kolla var de spelar fel... Citera
LordRalpHs Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2010 Så backgammon online är med andra ord helt idiotiskt att spela om man inte fuskar, även om man fuskar finns det antagligen ingen störra vinst att göra...? Citera
Recommended Posts