Gå till innehåll

Hjälp: kan ej starta Prima-klienten


LindaLust

Recommended Posts

Har inget minne av att jag gjort nåt konstigt eller surfat in på nån skum sida, men helt plötsligt kan jag inte starta Prima. Skiten hänger sig efter 50% av loading graphics, sen stängs det bara ner. Provar massa olika program för att se om det är nåt mer som krånglar. Internet Explorer är i "häng-läge" typ 2-3 minuter efter jag startat det, sen kommer startsidan fram. Samma med Party Poker. Klienten är i samma freeze-läge som Internet Explorer, sen går det igång efter några minuter. Nåt allmänt cp på datorn är ju enda slutsatsen jag kan dra..

 

Har surfat runt på detta, men hittar bara en massa trådar som säger att man ska stänga ner mppoker.exe å starta igen så funkar det. Det funkar inte för mig.

 

Nån vänlig själ som har nån aning om vad felet är? Känns onödigt jobbigt att behöva blåsa hela jävla datorn pga detta :( det är alltså främst att kunna få igång Prima jag bryr mig om. Surfa kan jag göra med andra program än pissiga IE.

 

Mvh LindaLåst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...