Gå till innehåll

Överföring på lite större belopp mellan NETellerkonton?


timgud

Recommended Posts

Jag har en polare som även han är pokerspelare och vi kommer göra ett antal konsultjobb åt varandra under de kommande 6 månaderna. Därav vill vi smidigt kunna föra över pengar mellan våra NETeller-konton. Om jag förstått allt rätt så har NETeller en gräns på 100$ transaktioner mellan konton? Eftersom det kommer att handla om lite större belopp än så (10-60K SEK per gång) så vore det enkelt och bra om det gick att lösa på något sätt?

 

Någon som vet om det går att skicka de beloppen inom NETeller och i så fall hur man går tillväga? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ställer mig högst tvivlande till att det kostar 3%, men det kan ju inte vara särskilt svårt att ta reda på.

 

Tveklöst går det alldeles utmärkt att skicka de nämnda beloppen via Neteller. Borde gå ganska snabbt att lista ut hur genom att förslagsvis pröva att överföra aktuellt belopp, är det över din tillåtna beloppsgräns så lär du ju få meddelande om vad du ska göra för att höja gränsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hade jag gjort om jag bara kunde komma underfund med hur fan jag skickar pengar över huvud taget? Det enda jag hittar är under "transfer" > "money transfer" fliken men då handlar det inte om att skicka pengar till andra neteller konton. Om någon bara kunde förklara _hur_ jag skickar pengar mellan neteller konton så testar jag omedelbart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...