OsantVassSpelare Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Tror inte det är speciellt stor skillnad på fold eller syn här, bb/100 mässigt över stor sample, om detta hän detta händer 100.000 ggr mot en random kille med samma stats så tror jag faktiskt inte $:n hamnar långt ifrån +/-0. Syn är ju dock nice, så kan du nota honom sedan. Bettar gärna lägre mot missat turn CB också, under 50% av potten är nice. Citera
wahlen1 Postad 17 Mars , 2010 Rapport Postad 17 Mars , 2010 Varför visar du inte hur det gick? mycket roligare.. Citera
SoderKrippa Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Varför visar du inte hur det gick? mycket roligare.. För att det är så man ska posta HHs. Resultatet kan annars påverka din analys. /SK Citera
Nirwanda Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Utfallet står i vitt längst ner. UTG shows his butt, mucks Citera
greywolf Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 fold pre, annars WP imo. 3bet/foldar hellre isf. Citera
Orrarah Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 3bet pre är väl jättekallt? Fold river. Du slår bara bluff. Citera
Amutu Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 FI spelar 18/15/3 med 5-7% som UTG raise ? folda snabbt pre bara. Har en liknande snubbe i min DB med 18/15/3 5max dock (Denna snubbe du har öppnar säkert ännu tightare då det är 6max). Och han har 7% UTG raise. Där står ju sig KQ aldrig någonsin. Att 3beta är som att hata pengar skänk ist till cancerfonden. 7% : 88+,ATs+,KTs+,AQo+ 5%: 99+,AJs+,KQs,AKo Citera
Eblinho Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 3bet pre är väl jättekallt? Fold river. Du slår bara bluff. Du kan ju inte folda varje gång du "bara" slår en bluff. Citera
Orrarah Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Du kan ju inte folda varje gång du "bara" slår en bluff. Mot en 18/15 kille som höjer upp utg kan man göra det. Fold pre. Citera
swahnroger Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Du kan ju inte folda varje gång du "bara" slår en bluff. Dagens skratt, redan... Citera
Amutu Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Dagens skratt, redan... Lite svårt att skratta åt en spelare som spelar 10ggr högre än dig och tjänar det du gör på ett år på en månad. Då skulle jag iaf inte skrattat utan lyssnat/läst och försökt ta det till mig. Så med det sagt -1 Citera
Starfitter Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 åååh your a crazy mouse!! fold pre ditt laggro!!! Citera
swahnroger Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Lite svårt att skratta åt en spelare som spelar 10ggr högre än dig och tjänar det du gör på ett år på en månad. Då skulle jag iaf inte skrattat utan lyssnat/läst och försökt ta det till mig. 10/12=1? Math is idiotic. Citera
Iy0b Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 chocolate briljerar Det så de brukar vara, på ett eller annat sätt. Citera
Elitloppet Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Beror väl på om man vill ha trebetrange där. Jag vill inte ssssssccccccccccchhhhhhhhhhhh fisk Citera
DavidDuzak Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Beror väl på om man vill ha trebetrange där. Jag vill inte LoL Citera
KungKroon Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 ssssssccccccccccchhhhhhhhhhhh fisk Allvarligt talat är situationen lite knölig... Förstår din standpoint och ska respektera den i framtiden, men svårt att involvera sig i diskussioner någonstans om man inte kan skriva varför man tycker som man gör. Kommer som sagt respektera din önskan, men tar gärna en diskussion om det senare. Editera bort era quotes om det nu är så jävla noga. Fisks! Citera
Supertequila Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Tycker inte syn pre är så himla hemsk 6max. Fi bör väl ha en del PP i sin range där som vi mår bra mot ip. Jag hade nog explovikt turn där mot en nit. Känns inte som att det är drag tillräckligt ofta. Som spelat hade jag nog vikt river. Citera
bananuz Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Har generellt sett inget emot linjen och absolut inte mot ngn aggrodonk/spewtard, men jag gillar det inte mot en 18/15 som verkar ok. Tror inte han har luft här tillräckligt ofta på långa vägar. Verkar väl inte så sannolikt att han värdebetar sin KT/sämre på det här sättet, eller? Citera
Staahla Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 Allvarligt talat är situationen lite knölig... Förstår din standpoint och ska respektera den i framtiden, men svårt att involvera sig i diskussioner någonstans om man inte kan skriva varför man tycker som man gör. Kommer som sagt respektera din önskan, men tar gärna en diskussion om det senare. Editera bort era quotes om det nu är så jävla noga. Fisks! För att förhindra de här kommunistfasonerna så postar jag det igen. Att inte ha en trebetsrange i B+2 alternativt att inte ha det öht mot B+2 och B+3 har stötts och blötts här på forumet till samma grad som att inte ha en 4b-range på B mot blindsen eller att inte ha en synrange mot 3b oop. En annan favorit är att inte ha någon synrange i sb mot öppning från sen position för att slippa splitta sin range. Och när ni trebetar i mörkarna mot B så se till att inte trebeta några par ni inte är villiga att gå gul med pre, sådeså. Och jag hade lagt mig preflop. Citera
DavidDuzak Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 För att förhindra de här kommunistfasonerna så postar jag det igen. Att inte ha en trebetsrange i B+2 alternativt att inte ha det öht mot B+2 och B+3 har stötts och blötts här på forumet till samma grad som att inte ha en 4b-range på B mot blindsen eller att inte ha en synrange mot 3b oop. En annan favorit är att inte ha någon synrange i sb mot öppning från sen position för att slippa splitta sin range. Och när ni trebetar i mörkarna mot B så se till att inte trebeta några par ni inte är villiga att gå gul med pre, sådeså. Och jag hade lagt mig preflop. amen. älskar när pöbeln får tag i nebbis gtoformler si sådär två år senare och skeppar ut det på forumet som att de bidrar till någon sorts rev0lution. till skillnad från de så håller jag bara käft och utnytjar den minimala edge jag har kvar. cliffnote: det är inte coolt att vara hhproffs på forum. amen Citera
Recommended Posts